• سه‌شنبه / ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ / ۱۳:۲۷
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 99021611556
  • خبرنگار : 71565

ایران‌نژاد: آن‌هایی که سردار سلیمانی را به شهادت رساندند با پاسخی کوبنده خوار و ذلیل شدند

ایران‌نژاد: آن‌هایی که سردار سلیمانی را به شهادت رساندند با پاسخی کوبنده خوار و ذلیل شدند

یک عضو کمیسیون کشاورزی مجلس با اشاره به شهادت سردار سلیمانی توسط آمریکا اظهار کرد: آن‌ها در فرصتی کوتاه با پاسخی کوبنده از سوی سربازان گمنام امام زمان (عج) خوار و ذلیل شدند.

به گزارش ایسنا، عبدالغفور ایران‌نژاد نماینده مردم چابهار در مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور جلسه علنی امروز مجلس ضمن تأکید بر لزوم توجه به موضوع تولید و جهش تولید گفت: رهبر معظم انقلاب سال 99 را سال جهش تولید نام نهادند و فرمودند جهش تولید باید تغییری محسوس در زندگی مردم ایجاد کند.

وی با اشاره به سالروز تأسیس سپاه بیان کرد: لازم است یادی کنیم از رشادت‌های سردار سلیمانی که توسط تروریست بزرگ آمریکا ناجوانمردانه به شهادت رسید. ای سردار دل‌ها مگر تو چه در آرامش زمین داشتی که با رفتنت زمین و زمان به هم ریخت. اگرچه در فرصتی کوتاه با پاسخی کوبنده از سوی سربازان گمنام امام زمان (عج) خوار و ذلیل شدند.

نماینده مردم چابهار ادامه داد: پرتاب موفقیت‌آمیز ماهواره نور توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که دستاوردی بزرگ در ابعاد جدیدی از قدرت دفاعی نظام جمهوری اسلامی ایران را در منطقه به منصه ظهور گذاشت به رهبر معظم انقلاب و ملت ایران تبریک می‌گویم. پیام رهبر معظم انقلاب به کشورهای غربی این بود که شما بروید در خلیج خوک‌ها رزمایش برگزار کنید. خلیج فارس متعلق به مردم ایران است.

ایران‌نژاد با اشاره به شرایط کرونا در کشور بیان کرد: از حمایت‌های پدرانه و دلسوزانه مقام معظم رهبری در اختصاص بودجه برای مهار ویروس منحوس کرونا و تلاش‌های وزیر بهداشت و کادر درمانی کشور که در خط مقدم سلامت با جانفشانی زحمت کشیدند تشکر می‌کنم. همچنین از آقای رئیسی که در راستای برقراری عدالت با متخلفین برخورد کرده و برای ایجاد آرامش و امید تلاش می‌کنند تقدیر و تشکر دارم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha