• یکشنبه / ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ / ۱۱:۰۳
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 99022114776
  • خبرنگار : 90047

بازسازی ورزشگاه تختی در هاله‌ای از ابهام

بازسازی ورزشگاه تختی در هاله‌ای از ابهام

مدیر مجموعه ورزشی تختی گفت: با توجه به این که مدت یک سال است از زمان تخصیص بودجه ۱۵ میلیاردی برای بازسازی ورزشگاه تختی از سوی وزیر ورزش و جوانان سپری می‌شود، متاسفانه تا امروز نه کار اجرایی انجام شده و نه بودجه‌ای برای بازسازی مجموعه ورزشی تختی اختصاص یافته است.

حمیدرضا حسین‌پور در گفت‌وگو با ایسنا، افزود: بعد از بازدیدی که مسئولان شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی و شخص وزیر ورزش و جوانان از مجموعه ورزشی تختی در ابتدای سال داشتند وزیر ورزش و جوانان قول پرداخت مبلغ ۱۰ میلیارد تومان بودجه برای بازسازی این ورزشگاه را داده بود که عملی نشد. البته به ما اعلام کردند طی نامه‌نگاری که وزیر ورزش با جهانگیری معاون اول رییس جمهور برای بازسازی این ورزشگاه به عمل آورده و دستوری که وی به نوبخت رییس سازمان برنامه و بودجه داده این بودجه تا ۱۵ میلیارد افزایش پیدا کرده است، حال این که بودجه تخصیص یافته چه زمانی و به چه شکلی در اختیار شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی قرار خواهد گرفت، مشخص نیست.

وی افزود: قرار بود کار بازسازی مجموعه ورزشی تختی در سال گذشته انجام شود که متاسفانه به دلیل پیشگیری و کنترل ویروس کرونا مجموعه ورزشی تختی تعطیل شد و در حال حاضر نیز هیچ کار اجرایی در آن صورت نمی‌گیرد. البته بعید می‌دانم با شرایط کنونی امسال شاهد بازسازی این مجموعه ورزشی باشیم.

حسین‌پور خاطرنشان کرد: در آخرین بازدیدی که مشاور شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی از وضعیت کابل‌های مجموعه ورزشی تختی داشت یکسری آزمایشات روی مقاومت کابل‌ها انجام شد تا پس از نیازسنجی اعلام کنند که کابل‌ها نیاز به تعویض دارند یا با بازسازی هم قابل استفاده هستند که البته در دو آزمایش صورت گرفته درصد فرسودگی کابل‌ها مشخص شد اما برای این که وضعیت کابل‌ها از نظر مغناطیسی نیز مشخص شود نیاز به یک آزمایش نهایی توسط کارشناسان روسی است تا وضعیت کابل‌ها از نظر ترمیم یا تعویض مشخص شود که هنوز این آزمایش انجام نشده است.

مدیر مجموعه ورزشی تختی در پایان گفت: هرچند برای شروع این پروژه منتظر پاسخ نهایی کارشناسان شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی هستیم اما واقعیت این است که در حال حاضر حتی در پرداخت حقوق پرسنل این مجموعه با مشکلات زیادی مواجه هستیم چه برسد به این که در شرایط کنونی به فکر بازسازی مجموعه ورزشی تختی باشیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha