• دوشنبه / ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ / ۱۴:۳۴
  • دسته‌بندی: سینما و تئاتر
  • کد خبر: 99022215974
  • خبرنگار : 71219

«ما که هستیم؟» به‌دنبال اکران در پی لغو جشنواره جهانی فجر

«ما که هستیم؟» به‌دنبال اکران در پی لغو جشنواره جهانی فجر

همزمان با سپری شدن مرحله تدوین و صداگذاری فیلم سینمایی «ما که هستیم؟»، از پوستر این فیلم رونمایی شد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی فیلم، اولین نمایش فیلم «ما که هستیم» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی ابوالحسن کیوان قرار بود در جشنواره بین‌المللی فیلم فجر باشد که به دلیل شیوع ویروس «کرونا» و لغو شدن این جشنواره منتفی شد.

در حال حاضر تهیه‌کننده فیلم «ما که هستیم؟» در حال برنامه‌ریزی برای یافتن پخش‌کننده مناسب برای پخش فیلم در داخل و خارج از ایران است.

براساس این خبر، مراحل فیلمبرداری این فیلم که لوکیشن‌های آن در تهران (اطراف دماوند) و شیراز (تخت جمشید و حافظیه) است، به دلیل شیوع بیماری کرونا با شرایط سخت و پیچیده‌ای همراه بوده است.

ابوالحسن کیوان، تهیه‌کننده و کارگردان این اثر، همچنین نقاش، مجسمه‌ساز و معمار است که سال ۱۳۵۸ از دانشگاه «هنر» در تهران فارغ‌التحصیل شد و بعد از مهاجرت به استرالیا، در «تیف کالج» استرالیا به تحصیلات خود ادامه داد. او درباره زمان نمایش فیلم گفته است: «به دلیل محتوا و ساختار غیرتجاری فیلم، حساسیت در یافتن جایگاه و زمان مناسب نمایش آن از اهمیت زیادی برخوردار است.»

بعضی از فیلم‌های ابوالحسن کیوان در جشنواره‌های کشورهای مختلف دنیا برنده جایزه شده‌اند. فیلم «J & B» در استرالیا ساخته شد و در سال ۲۰۱۴ در فستیوال کن پذیرفته شد و فیلم او با عنوان «مهاجرت» در سال ۲۰۱۸ برنده دو «مدال» از فستیوال فیلم «کلکته» در هند شد.

در خلاصه داستان «ما که هستیم» آمده است: بهرام فرصت زندگی با دختر مورد علاقه‌اش را از دست می‌دهد، چون او مهاجرت می‌کند. بعد پی می‌برد پدر و مادرش آن‌هایی نیستند که او را بزرگ کرده‌اند. زندگی او از این به بعد دستخوش چالشی عمیق می‌شود و عشق و هویتش را از دست‌رفته می‌بیند. این مسائل درون او را به هم می‌ریزد و منجر به پرسش‌هایی می‌شود که آزارش می‌دهند...

گروه بازیگران این فیلم را افشین نخعی، محمدرضا برزگر ، مهدی‌خان احمدی، رایا نصیری، نینا برزگر، الهه پوررستمی، معصومه دشتی، شیما الله‌بیگی، آزاد پارسایی نژاد، مهدی ضیغمی مقدم، منصور زارع، معصومه زاهدی، هانی نیکو پیام و هنرمند خردسال، تلما رفعت‌خواه تشکیل می‌دهند.

دیگر عوامل اصلی این فیلم عبارتند از: مدیر فیلمبرداری: محمدرضا سجادیان، مدیرصدابرداری: میثم حسنلو، مدیر تولید: نریمان اقبالی، دستیار کارگردان و برنامه ریز: بهارک فرامرزی، دستیار دوم کارگردان: محمد عزیزی - خاطره فخرآبادی، منشی صحنه: سحر عقیقی، مدیر تدارکات: علی رفعت خواه، گریم:الهه عالی حسینی، دستیار گریم رضا سالاری، لباس: سارا ولی پور. عکس: الهه حسینی، مشاور فرهنگی: سلمان فرخنده و مدیر رسانه: فرنوش آباء.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha