• سه‌شنبه / ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ / ۰۱:۱۶
  • دسته‌بندی: قم
  • کد خبر: 99023021314

رهبر شیعیان بحرین تاکید کرد

انسجام فعالیت‌ها و دوری از تفرقه، تعصبات حزبی و فرقه گرایی در مسیر آزادی قدس

انسجام فعالیت‌ها و دوری از تفرقه، تعصبات حزبی و فرقه گرایی در مسیر آزادی قدس

ایسنا/قم رهبر شیعیان بحربین بر لزوم انسجام فعالیت‌ها و دوری از تفرقه، تعصبات حزبی و فرقه گرایی در مسیر آزادی قدس تاکید کرد.

آیت الله شیخ عیسی قاسم رهبر شیعیان بحرین عصر دوشنبه در نخستین روز کنگره بین المللی قدس شریف که به صورت مجازی در دفتر حوزه نمایندگی ولی فقیه در امور حج و زیارت برگزار شد، گفت: عادی سازی روابط با رژیم اسرائیل خالی کردن پشت مقاومت و خیانت به آرمان قدس است.

وی با تاکید بر ضرورت منسجم حرکت دولت های و کشورهای اسلامی در راه آزادی قدس بیان کرد: امنیت قدس و مسجدالاقصی در گرو قدرت، ایمان و فداکاری امت اسلامی و برخورداری از غیرت دینی است.  مسئولیت اول حرکت در مسیر تحقق آرمان های قدس به عهده سازمان های اسلامی است که باید تمام نیروها را در جهت آزادی قدس بسیج، برنامه ریزی، هماهنگی و جهت دهی کنند.

رهبر شیعیان بحرین با تاکید بر اصل همت، شجاعت و صبر یادآورشد: باید تقویت و معنویت خود را افزایش داد تا به هدف بزرگ خود برسیم. هر جا عقب ماندگی و ضعف در ایمان و تقوای ما وجود داشته باشد هیچگونه پیروزی محقق نمی شود. تفرقه در امت اسلامی باعث می شود که هیچ وقت قدرت مند نشویم.

وی اظهارکرد: آزادی قدس از مسیر انسجام فعالیت ها و دوری از تفرقه، تعصب های حزبی و فرقه ای و قومی می گذرد.  امتی که اسلام را بشناسد نباید شکست بخورد و همان طور که خداوند وعده داده است به طور قطع تقدیر چنین امتی پیروزی است. تحقق هدف اسلام که همان آرمان فلسطین و آزادی قدس است، موجب تحقق هدف تمام امت های اسلامی و دولت های می شود و انواع ظلم و طغیان از بین می رود.

رهبر شیعیان بحرین یادآورشد: پیروزی از آن امتی است که در مسیر حق مقاومت داشته باشد و آن را حفظ کند. باید امت اسلامی برای دست یابی به شکوه گذشته مسجد الاقصی تمام همت و تلاش خود را انجام دهد.

عیسی قاسم با ذکر این مطلب که اگر راه جهاد در دستور کار تمام امت اسلامی قرار گیرد، به طور قطع پیروزی از آن امت اسلامی است، بیان کرد:  در چنین صورتی است که پیروزی توسط خداوند متعال تضمین شده است.  ما هر روز مقاومت می کنیم و مقاومت همچنان ادامه داد و این مقاوم در تمام میادین جهاد ادامه دارد و باید در تمام عرصه های مقاومت انجام داده تا به وعده پیروزی خداوند برسیم.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha