• سه‌شنبه / ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ / ۱۰:۲۹
  • دسته‌بندی: ورزش بانوان
  • کد خبر: 99023021502
  • خبرنگار : 71613

کرونا و بلاتکلیفی فینال بسکتبال بانوان/ طائرپور: می‌ترسیم بازی کنیم

کرونا و بلاتکلیفی فینال بسکتبال بانوان/ طائرپور: می‌ترسیم بازی کنیم

سرمربی تیم بسکتبال بانوان گروه بهمن در مورد برگزاری دیدار برگشت فینال با تیم  بانوان شهر گرگان گفت: می‌ترسیم که بازی در شرایط شیوع بیماری کرونا انجام شود چون احتمال آسیب‌دیدگی بازیکنان وجود دارد.

به گزارش ایسنا، دیدار برگشت فینال بسکتبال بانوان بین تیم‌های گروه بهمن تهران و بانوان شهر گرگان اسفند ماه و به دلیل شیوع کرونا به تعویق افتاد. پس از گذشت نزدیک به سه ماه از تعطیلی  مسابقات، ستاد ملی مقابله با کرونا در ورزش به تازگی از باز شدن ورزشگاه‌ها و برگزاری مسابقات برخی از رشته‌های انفرادی خبر داد. حسن روحانی نیز شنبه، ۲۷ اردیبهشت اعلام‌ کرد فعالیت‌های ورزشی بدون حضور تماشاگر و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی بعد از عید فطر برگزار می‌شوند اما فدراسیون بسکتبال هنوز تصمیمی در مورد دیدار برگشت فینال بانوان نگرفته است. به نظر می‌رسد برگزاری  مسابقه بسکتبال به دلیل درگیری زیاد بین بازیکنان تیم‌ها ریسک بالایی دارد و باید تصمیم درستی در این زمینه اتخاذ شود.

نازی طائرپور، سرمربی تیم گروه بهمن در این مورد به ایسنا گفت: می‌ترسیم که بازی در شرایط شیوع بیماری کرونا انجام شود چون احتمال آسیب‌دیدگی بازیکنان وجود دارد به همین دلیل خواستار اعلام پایان لیگ هستیم و اعلام کردیم که رده‌بندی تیم‌ها را مشخص کنند اما باید منتظر تصمیم فدراسیون باشیم.

او به مخالفت تیم بانوان شهر گرگان برای اعلام پایان لیگ بدون برگزاری بازی برگشت فینال اشاره کرد و گفت: گرگان می خواهد بازی برگشت برگزار شود اما با این شرایط مشخص نیست که چه تصمیمی گرفته می‌شود حتی تمرین هم خطرناک است چون اگر یک بازی مبتلا شود، خانواده‌ها هم درگیر می‌شوند. با این حال باید ببینیم تصمیم چیست.

سرمربی تیم گروه بهمن در ادامه افزود: باید تکلیف لیگ مشخص شود چون هزینه زیادی کردیم و تا فینال هم پیش رفتیم اما این بلاتکلیفی خیلی سخت است. اگر کرونا نباشد ما هم دوست داریم بازی کنیم  چون خیلی زحمت کشیده‌ایم و یک سال تمرین و بدنسازی انجام داده‌ایم اما با این وضعیت خطرناک است.

او به درگیری زیاد بازی بسکتبال اشاره کرد و گفت: بازی بسکتبال خیلی تنگاتنگ است و درگیری زیادی دارد به همین دلیل فاصله گذاری رعایت نمی‌شود، بنابراین اعلام پایان لیگ کارعاقلانه‌تری است. البته تصمیم گیری دست من نیست و تیم گرگان هم باید تصمیم خود را اعلام کند.

طائرپور در پایان تاکید کرد: پیش از این از طریق نامه‌ای خواستار تعین تکلیف وضعیت مسابقه شدیم که به ما پاسخ داند هر زمان که وزارت ورزش اجازه بدهد بازی را بدون تماشاگر برگزاری می کنیم. البته بعید می‌دانم وزارت ورزش اجازه بدهد. ما می‌خواستیم قبل از اینکه لیگ متوقف شود بازی فینال را برگزار کنیم اما گرگان به دلیل شیوع کرونا قبول نکرد، در حالی که شیوع بیماری آن موقع به این شدت نبود.

به گزارش ایسنا، فینال لیگ بانوان به صورت دو پیروزی از سه بازی برگزار می‌شود و تیم گروه بهمن در دور رفت این مرحله،  بانوان شهر گرگان را با نتیجه ۵۶ بر ۵۳ شکست داد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha