• سه‌شنبه / ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ / ۱۲:۳۲
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 99023021718
  • خبرنگار : 71620

عزیزی: وحدت مجلس یازدهم با دولت دوازدهم و سیزدهم راهگشا است

عزیزی: وحدت مجلس یازدهم با دولت دوازدهم و سیزدهم راهگشا است

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به وضعیت معیشتی اقشار مختلف جامعه گفت: بهبود وضعیت گروه‌های مختلف نیازمند قوانین و لوایح حمایتی از جانب دولت دوازدهم و مجلس یازدهم خواهد بود. وحدت مجلس یازدهم با دولت دوازدهم و سیزدهم می‌تواند راهگشا باشد.

به گزارش ایسنا، عبدالرضا عزیزی در نطق خود در جلسه علنی امروز (سه شنبه) مجلس شورای اسلامی ضمن تشکر از کادر بهداشت و درمان کشور گفت: این عزیزان بالاترین سرمایه کشور هستند و توانستند همراهی همه دستگاه‌ها را در کنار خود داشته باشند و تاکنون با جان فشانی‌های بی‌شماری شهدای ارزشمندی را تقدیم ایران عزیز کردند.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: امروز کشور ما با رهبری فرزانه و مدیری مدبر با عبور از سختی‌های بسیار در اوج پختگی و پیشرفت علوم نوین قرار دارد اما متاسفانه بحران‌های اقتصادی و تحمل آسیب‌های احتمالی هنوز مقاومت مردم را می‌طلبد. اگر چه همه ارکان کشور و قوای سه گانه تلاش وافری برای کاهش آلام مردم نمی‌دهند و بخشی از تلاش ها به ثمر نشسته است اما اوضاع اقتصادی و آسیب‌های اجتماعی ناشی از آن در سبد کم توان خانواده‌ها به جد نیازمند تقویت و بهبود است.

نماینده مردم شیروان در مجلس با اشاره به وضعیت کشاورزان، فرهنگیان، کارمندان، بازنشستگان و کارگران گفت:  نیازمندی این افراد متاثر از بحران کرونا است وضعیت این گروه‌ها نیازمند قوانین و لوایح حمایتی از جانب دولت دوازدهم و مجلس یازدهم خواهد بود وحدت و همراهی مجلس یازدهم با دولت دوازدهم و سیزدهم می‌تواند کارگشا و موثر باشد.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس در پایان گزارشی از عملکرد کمیسیون اجتماعی ارائه کرد و گفت: کمیسیون  اجتماعی در دوره نهم و دهم با کسب عنوان دومین کمیسیون تخصصی از نظر تعداد طرح‌ها و لوایح سعی کرده وظیفه خود را انجام دهد. طرح‌هایی مثل ممنوعیت بیش از اشتغال یک شغل دولتی، ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان در دستگاه‌های اجرایی، تسری حق ارشدیت از ناجا به ارتش و سپاه، اصلاح قانون حضانت و فرزند خواندگی بعد از چهار دهه  و همسان سازی حقوق بازنشستگان تنها بخشی از قوانین نوشته شده در این کمیسیون است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha