پیام ایمانی خوشخو برای درگذشت تهیه‌کننده «دیرین دیرین»

حرف‌های مردم را به زبان انیمیشن بیان کرد

رییس پارک ملی علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی با انتشار پیامی درگذشت محمد ابوالحسنی، تهیه‌کننده مجموعه انیمیشن «دیرین دیرین» را تسلیت گفت.

به گزارش ایسنا، محمدحسین ایمانی خوشخو ـ رییس پارک ملی علوم وفناوری‌های نرم وصنایع فرهنگی و عضو شورای هنر شورای عالی انقلاب فرهنگی ـ با انتشار پیامی درگذشت زنده‌یاد محمد ابوالحسنی را ضایعه‌ای دردناک برای جامعه فرهنگی و هنری کشور دانست.

متن کامل پیام تسلیت ایمانی خوشخو به شرح زیر است:

«انالله و انا الیه راجعون

روزهای زیبای بهار هر روز باخبری ناراحت‌کننده تبدیل به سیاهی زمستانی شده است که دل‌هایمان را می‌رنجاند.

محمد ابوالحسنی یکی از خلاق‌ترین نوآوران و کارآفرینان این مرز و بوم بود که برای تحقق ایده‌هایش جنگید و توانست حرف‌های مردم را در قالب انیمیشن بیان کند.

وی از چهره‌های فعال و تاثیرگذار در عرصه فرهنگ و هنر کشور و از همکاران پرانگیزه ما از شروع به‌کار پارک ملی علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی بود و آثار ماندگار فراوانی خلق کرد که علاوه بر خنده و نشاط، مخاطب را به تفکر فرو می‌برد.

از درگاه خداوند تعالی برای آن او، علو درجات و برای بازماندگان، به ویژه خانواده ایشان و همکاران هنرمند او در پارک ملی علوم و فناوری های نرم وصنایع فرهنگی صبر و اجر مسالت دارم.»

به گزارش ایسنا، محمد ابوالحسنی، تهیه‌کننده انیمیشن «دیرین دیرین» که به بیماری کرونا مبتلا شده بود، روز شنبه (هفتم فروردین‌ماه) درگذشت.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۸ فروردین ۱۴۰۰ / ۱۴:۳۵
  • دسته‌بندی: رسانه
  • کد خبر: 1400010802918
  • خبرنگار :