یزدی: مقابل نساجی هیچ بهانه‌ای برای ما پذیرفته نیست

سرمربی نفت مسجدسلیمان گفت: مقابل نساجی هیچ بهانه‌ای برای ما پذیرفته نیست و با وجود مشکلاتی که داریم باید تلاش کنیم و پیروز شویم.

به گزارش ایسنا، داریوش یزدی در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل نساجی اظهار کرد: برای بازی فردا کاملا آماده هستیم. در تعطیلات، اردوی شش روزه‌ای را در اهواز برگزار کردیم و توانستیم مباحث فنی و روحی و روانی را به بازیکنان انتقال دهیم. فردا بازی سختی مقابل یک تیم نسبتا خوب لیگ داریم. اگر به جدول نگاه نکنیم مقابل نساجی بازی سختی داریم و هیچ بهانه‌ای برای ما پذیرفته نیست و با وجود مشکلاتی که داریم باید تلاش کنیم. بازیکنان و کادرفنی هم‌دل هستند تا بتوانیم در این بازی سربلند از زمین خارج شویم و سال را با پیروزی شروع کنیم و خنده را بر لب هواداران قرار دهیم.

او ادامه داد: در فصل نقل و انتقالات ۵ بازیکن جذب کردیم و در صورتی که صلاح دیده شود از آن‌ها استفاده می‌شود. فردا محمد بلبلی را ندارم و محروم است اما بقیه بازیکنان ما در کنارمان هستند و امیدواریم فردا بتوانیم بازی خوبی به نمایش بگذاریم. می‌دانیم هواداران‌مان با قلب‌شان ما را مورد لطف خودشان قرار می‌دهند و انرژی‌های مثبتی را به ما انتقال خواهند داد تا بتوانیم با تمام توان مقابل نساجی قرار بگیریم و پیروز شویم.

انتهای پیام

  • جمعه/ ۱۳ فروردین ۱۴۰۰ / ۱۹:۰۸
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1400011304982
  • خبرنگار : 71649