باران بهاری در راه بوشهر

بررسی نقشه های هواشناسی نشان می دهد در ساعاتی از وقت امروز تا اوایل وقت فردا با افزایش پوشش ابر، در برخی از نقاط استان وقوع بارش خفیف و پراکنده باران، گاهی رگبار پراکنده و رعدوبرق دور از انتظار نیست.

از اواخر وقت امروز و طی روز پنجشنبه تا اواخر روز شنبه با افزایش سرعت بادهای شمالی به ویژه در سواحل و فراساحل مرکزی و جنوبی استان، خلیج فارس و سواحل استان به تناوب مواج و متلاطم پیش بینی می شود.

بر اساس این پیش بینی آسمان کمی تا قسمتی ابری گاهی افزایش ابر و در برخی نقاط احتمال بارش خفیف و پراکنده باران گاهی رعد و برق، از اواخر وقت از شمال استان به تدریج افزایش باد و جهت وزش باد غالبا شمال غربی تا شمال شرقی با سرعت ۱۰ تا ۳۲ گاهی تا ۳۸ کیلومتر در ساعت و از اواخر وقت در قسمت های شمالی و مرکزی با سرعت ۱۴ تا ۳۸ گاهی ۴۴ کیلومتر در ساعت خواهد بود. 

همچنین ارتفاع موج ۳۰ تا ۹۰ گاهی ۱۲۰ سانتی متر و از اواخر شب در سواحل شمالی و مرکزی به تدریج ۹۰ تا ۱۵۰ گاهی ۱۸۰ سانتی متر است. 

به گزارش ایسنا، فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول دریا ساعت ۰۳:۴۸ بامداد، مد اول ساعت ۱۰:۰۶، جزر دوم ساعت ۱۷:۱۵ و مد دوم ساعت ۲۲:۵۵ خواهد بود.

انتهای پیام 

  • چهارشنبه/ ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ / ۱۱:۵۵
  • دسته‌بندی: بوشهر
  • کد خبر: 1400012514324
  • خبرنگار :