یادگار دوران دفاع مقدس «ابراهیم یحیایی» آسمانی شد

سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش در پیامی فقدان سرباز رشید ارتش اسلام ابراهیم یحیایی از یادگاران دفاع مقدس را تسلیت گفت.

به گزارش ایسنا در این پیام آمده است: جوانان غیور این مرز و بوم در لباس مقدس سربازی در طول دوران دفاع مقدس و پس از آن در دوران رشد و تعالی نظام مقدس اسلامی از هیچ ایثار و فداکاری دریغ نکردند. قشری که با دل کندن از شور و هیاهوی دنیای جوانی، قدم در مسیر الهی گذاشتند و جان و تن را فدای آرمان های والای خویش کردند.
مرحوم ابراهیم یحیایی از جمله همین جوانان بود که در دوران دفاع مقدس و در کسوت سربازی در مناطق عملیاتی شمال غرب کشور به جبهه‌های نبرد شتافت و طعم جانبازی را نیز بارها چشید.
سازمان حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس ارتش بر خود لازم می‌داند فقدان این یادگار دفاع مقدس و سرباز ولایت را به همگان تسلیت عرض نموده و علو درجات را برای آن عزیز سفر کرده از درگاه خداوند متعال خواستار است.
یحیایی در سال ۱۳۶۵ در لباس مقدس سربازی  از محله‌های جنوب شهر تهران به سوی جبهه‌ها شتافت و همواره در جهاد فی سبیل الله پیشقدم بود و مورد تشویق فرماندهان قرار گرفت و سال ۱۳۶۷ در منطقه سردشت بر اثر بمباران شیمیایی دشمن مجروح شد.
ابراهیم یحیایی پس از سال‌ها دوری از همرزمان شهید خود، روز گذشته دعوت حق را لبیک گفت .

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ / ۱۳:۵۱
  • دسته‌بندی: فرهنگ حماسه
  • کد خبر: 1400022114757
  • خبرنگار :