عصائب اهل الحق عراق همبستگی خود را با ملت فلسطین اعلام کرد

جنبش "عصائب اهل الحق" عراق ضمن محکومیت حملات رژیم صهیونیستی به غزه، حمایت مردمی و رسمی از فلسطینی‌ها را خواستار شد.

به گزارش ایسنا، به نقل از شبکه خبری المیادین، جنبش "عصائب اهل الحق" عراق در بیانیه‌ای تاکید کرد: از ملت مقاوم فلسطین حمایت کرده و همبستگی خود را با آنها اعلام می‌کنیم و دستان این مجاهدان شریف را در تقابل با خصومت و زورگویی صهیونیست‌ها می‌فشاریم.

این جنبش در ادامه اعلام کرد: حمله مجرمانه اسرائیل و سیاست‌های یهودی‌سازی و سرکوبگری آن و نیز توطئه‌هایش برای کنترل یافتن بر دارایی‌ها و املاک باقی مانده ساکنان قدس را محکوم می‌کنیم.

همچنین در این بیانیه تاکید شد: سیاست صهیونیسم در طول تاریخ این رژیم ابله شناخته شده است و این رژیم در طول ۷۰ سال نفهمید که حق فلسطینی‌ها در قدس به صاحبانش باز خواهد گشت و هر نسلی قداست و عدالت مساله‌اش را در جان نسل بعدی می‌کارد و به او اطمینان می‌دهد که کشور فلسطین از بحر تا نهر قطعا به مردمش باز می‌گردد حال هر چقدر که زمان ببرد.

این جنبش در ادامه از مسؤولان و ملت‌های کشورهای عربی و به ویژه کشورهای اسلامی و تمام بشریت خواست از ملت مظلوم فلسطین حمایت کرده و به آنها در پس گرفتن تمامی حقوق مشروع‌شان کمک کنند.

گردان‌های حزب‌الله عراق نیز روز سه‌شنبه بار دیگر بر موضعگیری ثابت خود در حمایت از ملت مقاوم فلسطین با تمامی امکانات و توانمندی‌هایش تاکید و اعلام کرد: مجاهدان عراق در آرزوی روز رویارویی بزرگ با رژیم غاصب صهیونیستی هستند.

 انتهای پیام

  • پنجشنبه/ ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ / ۱۴:۳۱
  • دسته‌بندی: محور مقاومت
  • کد خبر: 1400022316387
  • خبرنگار : 71496