در یک نشست بررسی می‌شود

ضرورت شناخت تکنیک‌های چاپ در صنعت مُد

نهمین نشست آموزشی هشتمین جشنواره ملی «نقش تن‌پوش» به صورت آنلاین و با موضوع «ضرورت شناخت تکنیک‌های چاپ پارچه در صنعت مد» برگزار می‌شود. 

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی هشتمین دوره جشنواره ملی «نقش تن‌پوش»، دبیرخانه این جشنواره در نظر دارد تا همزمان با مرحله رقابتی جشنواره، نشست‌هایی آموزشی‌ را برای علاقه‌مندان و فعالان حوزه مد و لباس کشور برگزار کند. این نشست ها با توجه به ملاحظات مربوط به همه‌گیری ویروس کرونا به شکل آنلاین و از طریق صفحه اینستاگرام جشنواره در دسترس مخاطبان قرار می‌گیرد. 

این نشست روز سه‌شنبه (۲۸ اردیبهشت‌ماه) با موضوع «ضرورت شناخت تکنیک‌های چاپ پارچه در صنعت مد» و با حضور سمانه محمدی (طراح لباس و پارچه و مدرس دانشگاه الزهرا) برگزار می‌شود. 

علاقه‌مندان می‌توانند ساعت ۲۱ روز سه‌شنبه (۲۸ اردیبهشت ماه) از طریق لایو اینستاگرامی صفحه دبیرخانه جشنواره نقش تن‌پوش به آدرس http://instagram.com/department_mode این نشست آموزشی را دنبال کنند.

هشتمین جشنواره «نقش تن‌پوش» به همت معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی هنر و با مشارکت اتحادیه پوشاک و حمایت معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده، معاونت فرهنگی وزات علوم، کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور، دانشگاه ها و دانشکده‌های هنری، ستاد فناوری های نرم و هویت ساز و به دبیری امین مختاری در مرداد ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ / ۱۳:۵۹
  • دسته‌بندی: فرهنگ عمومی
  • کد خبر: 1400022719151
  • خبرنگار : 71548