مخالفت شورا با مشارکت شهرداری در ساخت هتل در پهنه فضای سبز

رییس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به موافقت شورا با ایمن سازی پل های عابر پیاده گفت: شورا با مشارکت شهرداری برای ساخت هتل در پهنه فضای سبز و نیز در محدوده ای که پیوست ترافیکی ندارد، مخالفت کرد.

به گزارش ایسنا، محسن هاشمی رییس شورای اسلامی شهر تهران در پایان دویست و نود و پنجمین جلسه شورا و در جمع خبرنگاران گفت: خوشبختانه کرونا باعث شده جلسات شورا سر وقت و به صورت  منظم برگزار شود چرا که اعضا به صورت ترکیبی یعنی حضوری و مجازی سر وقت در جلسه حضور پیدا می کنند که جای تقدیر دارد. 

وی افزود: در جلسه امروز بحث سرمایه گذاری در مشارکت ساخت دو هتل بود که یکی در کمیسیون مورد تایید و یکی رد شده بود که هر دو در صحن شورا مورد بررسی قرار گرفت اما اعضای شورا به دلایلی به آن رای ندادند. 

وی ادامه داد: ساخت هتل در پهنه" جی" و نیز ساخت هتل در جای پر ترافیک در منطقه 2 در نهایت اعضا به مشارکت شهرداری تهران در ساخت این دو هتل رای ندادند و لذا اگر بخش خصوصی خود بخواهد در این خصوص اقدام کند باید مسیر قانونی را طی کند.

هاشمی تاکید کرد: در ادامه جلسه طرح مربوط به ایمن سازی پل های عابر پیاده مطرح شده و همانطور که می دانید بیش از 800 پل عابر پیاده داریم که روز به روز هم در حال افزایش است و باید از جهات مختلف  ایمنی سازی و مناسب سازی شود.  همچنین از نظر دید معبر که خطری برای آنها که تردد می کنند نداشته باشد و نیز زوایای دیگر که  این طرح به تصویب رسید در اختیار شهرداری قرار گرفت.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ / ۱۴:۵۶
  • دسته‌بندی: جامعه، شهری
  • کد خبر: 1400022820180
  • خبرنگار : 71505