احداث پست‌های فوق توزیع در غرب تهران در دستور کار قرار دارد

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان تهران گفت: احداث پست‌های ۶۳ کیلوولت در شهریار، قدس و ملارد به منظور افزایش ظرفیت و بهره‌وری بیشتر در دستور کار است.

به گزارش ایسنا، حاجی رضا تیموری  امروز در حاشیه بازدید از مانور تعمیرات جهادی شرکت توزیع برق در شهرستان‌های غرب استان تهران اظهار کرد: با توجه به وظیفه شرکت توزیع مبنی بر ارائه برق دائم و پایدار به مشترکان، در راستای بازسازی و اصلاح شبکه‌های فرسوده و تاب‌آوری شبکه توزیع این مانور به اجرا درآمد. امروز ۴۸۰ نفر در قالب ۱۲۶ اکیپ عملیاتی در ۴ منطقه برق شهریار، اندیشه، ملارد و قدس در حال اجرای فعالیت و مانور هستند و در راستای انتظار به حق مردم، کاهش تلفات شبکه، کاهش خاموشی‌ها و کاهش انرژی توزیع نشده با حضور همکاران این مانور جهادی در حال برگزاری است.

به گفته وی، محدوده عملیاتی منطقه برق شهریار در محدوده پل بادامک و نصیرآباد، منطقه برق ملارد، درمارلیک محدوده میدان ارتش  و مصلی ملارد، منطقه برق شهرقدس در محدوده خیابان ولیعصر و خیابان عمارت و منطقه برق اندیشه در محدوده خیابان اصلی فاز یک، فاز ۳ و شهرک صدف خواهد بود.

تیموری  با بیان اینکه مشابه این مانور در گذشته صورت پذیرفته و قطعا پایان اینگونه اقدامات نخواهد بود و مانورهای بعدی نیز ادامه خواهد داشت که انشالله موجبات رضایتمندی مردم عزیز را به همراه خواهد داشت، ادامه داد: اهم اقدامات مانور تعمیرات جهادی امروز اصلاح ۴ فیدرهای پرعارضه، نصب ۳ دستگاه سکسیونر قابل قطع زیر بار، اصلاح کلمپ انشعابات و بالانس کردن بار خطوط، نصب علائم هشداردهنده بر روی خطوط، نصب و تعویض چراغهای معابر، تعویض کلید فیوزهای معیوب، ایمن سازی دریچه‌های پایه‌های روشنایی و رفع حریم شبکه ها خواهد بود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان تهران خاطرنشان کرد: یکی از مباحث مورد تاکیدمقام معظم رهبری، اصلاح شبکه‌های فرسوده است و لذا با این اقدامات شبکه‌های فرسوده و تخریب شده اصلاح و بازسازی می‌شوند.

تیموری گفت: انتظار می روداینگونه اقدامات کاهش قطعی برق را به همراه داشته باشد همچنین از مشترکان استان درخواست داریم با همکاران شرکت توزیع برق همکاری لازم را در حوزه مدیریت مصرف و صرفه جویی در مصرف انرژی، به منظور پایداری تامین برق و کاهش بهای پرداختی بهای انرژی خود را داشته باشند.

وی ادامه داد:برق منطقه ای تهران با همکاری شرکت شهرکهای صنعتی استان در سال جاری پست‌ سیار صفا دشت در ملارد را احداث خواهند کرد و در سالهای بعد در شهرقدس و شهریار احداث  پستهای فوق توزیع دائم را شاهد خواهیم بود و  خروجی پست‌های پرندک، باطری سازی و نسیم شهر توسط برق شهریار، احداث و مورد بهره برداری قرار خواهند گرفت که همگی در راستای تقویت و آزادسازی ظرفیت خطوط موجود است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان تهران تصریح کرد: انتظار ما از شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران این است که با استفاده  قوانین موجود، نقدینگی لازم را از منابع استانی و سازمان مدیریت برنامه و بودجه دریافت و در اختیار شرکت خدمات رسان برق قرار دهند تا شرکت توزیع برق و شرکت برق منطقه‌ای بتوانیم ظرفیت موردنیاز برای پاسخگویی به نیاز مشترکان وحضور سرمایه‌گذاران در منطقه را فراهم کنیم.

انتهای پیام

  • پنجشنبه/ ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ / ۱۳:۳۷
  • دسته‌بندی: انرژی
  • کد خبر: 1400023021773
  • خبرنگار : 71498