/انتخابات ۱۴۰۰/

تمدید مهلت رای‌گیری تا پایان ساعت دو بامداد در لرستان

رئیس ستاد انتخابات لرستان از تمدید مهلت رای‌گیری تا پایان ساعت دو بامداد در استان خبر داد.

محمود ثمینی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: براساس آخرین اطلاعات ستاد انتخابات کشور و ستاد ملی کرونا تمام شعبات اخذ رای‌ در استان که دارای مراجعه کننده هستند می‌توانند حداکثر تا پایان ساعت دو بامداد به رای‌گیری ادامه دهند.

وی عنوان کرد: در حال حاضر میزان مشارکت را اعلام نکردند و منتظریم که  این میزان اعلام شود تا در اختیار رسانه‌های استان قرار دهیم.

رئیس ستاد انتخابات لرستان گفت: سامانه از غروب به مدت چندساعت قطع شده در صورت وصل سامانه آخرین وضعیت را اعلام خواهیم کرد.

ثمینی بیان کرد: پس از اتمام انتخابات کار شمارش آرا شروع خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: فرایند شمارش آرا در انتخابات ریاست جمهوری توسط ستاد انتخابات وزارت کشور و در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا با اعلام هیات‌های اجرایی و فرمانداران آغاز خواهد شد.

رئیس ستاد انتخابات لرستان بیان کرد: نتایج شمارش آرا در مراکز شهرستان‌ها در اولین فرصت اطلاع رسانی خواهدشد و در شهرستان‌های کوچک و روستاها از طریق فرمانداری ها اعلام خواهیم کرد.

ثمینی با اشاره به شرایط کرونایی در لرستان گفت: انتخابات امروز با تمام پیش بینی‌ها و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی برگزار شد و همواره در درجه اول  سلامت مردم و رعایت مسائل بهداشتی مد نظربوده است.

وی یادآور شد: با همکاری مردم در پیامدهای بعدی انتخابات به رفتارهای اجتماعی دامن نزنیم  و لازم است هر مجموعه‌ای که با رای ملت به پیروزی در انتخابات برسد با مراعات مسائل بهداشتی تجمعات را کاهش دهند زیرا سلامت مردم در اولویت ماست.

انتهای پیام

  • شنبه/ ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ / ۰۱:۰۰
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1400032921507
  • خبرنگار : 50177