توسط جهاددانشگاهی واحد اصفهان برگزارشد؛ آزمون داخلی آموزش یاران نهضت سواد آموزی در اصفهان

آزمون داخلی آموزشیاران و آموزش‌دهندگان مستمر نهضت سوادآموزی، مدرسین طرح امین و معلمان قرآنی در اصفهان همزمان با سراسر کشور امروز جمعه، اول مرداد ۱۴۰۰ توسط جهاد دانشگاهی واحد اصفهان برگزار شد.

معاون پژوهش و برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، گفت: امروز بر اساس مجوز سازمان امور استخدامی کشور به وزارت آموزش و پرورش، آزمون داخلی آموزش یاران و آموزش دهندگان مستمر نهضت سواد آموزی در استان اصفهان برگزار شد.

سید محمد میرپور در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: امروز (جمعه- اول مرداد) "آزمون داخلی آموزش یاران و آموزش دهندگان مستمر نهضت سواد آموزی و مدرسان طرح امین و معلمان قرآنی قبل از سال ۱۳۹۲"  برگزار شد. این آزمون بر اساس مجوز سازمان امور استخدامی که در اختیار اداره آموزش و پرورش قرار گرفته است و بر اساس قانون مصوب مجلس شورای اسلامی و شیوه نامه ای که وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد باید در موعد مقرر برگزار می شد.

وی افزود: افرادی که امروز در این آزمون شرکت کردند در صورت قبولی باید در پودمان های دانشگاه فرهنگیان شرکت کنند و در صورتی که در این پودمان ها قبول شدند به عنوان نیروی آموزش و پرورش مشغول به کار خواهند شد.

معاون پژوهش و برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، گفت: در آزمون امروز ۲۷۲ نفر در استان اصفهان شرکت کردند که از این تعدا ۲۳۳ نفر خانم و ۳۹ نفر مرد بودند که شرایط لازم برای شرکت در این آزمون را داشتند. سقف مشخصی برای قبولی در آزمون وجود ندارد و تمام این تعداد در صورت کسب نمره لازم قبول خواهند شد.

میرپور تصریح کرد: آزمون امروز به طور همزمان در سراسر کشور برگزار شد که بر اساس تصمیم سازمان امور استخدامی این آزمون توسط جهاد دانشگاهی و با نظارت آموزش و پرورش برگزار شد و در استان اصفهان، جهاد دانشگاهی واحد اصفهان با همکاری دانشگاه غیر دولتی شهید اشرفی اصفهانی آزمون داخلی آموزش یاران و آموزش دهندگان مستمر نهضت سواد آموزی را برگزار کردند.

وی با بیان اینکه در آزمون امروز پروتکل های بهداشتی به شکل کامل رعایت شد، خاطرنشان کرد: طبق بازدیدی که انجام دادیم تمام پروتکل هایی که در کنکور سراسری رعایت شد در این آزمون هم رعایت شده بود و تمام صندلی ها با فاصله کافی از یکدیگر چیدمان شده بود.

انتهای پیام

  • جمعه/ ۱ مرداد ۱۴۰۰ / ۱۲:۰۴
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1400050100125
  • خبرنگار :