انتخاب استاندار جدید استان کهگیلویه و بویراحمد با رای اعتماد هیات وزیران

هیات وزیران در جلسه صبح روز چهارشنبه ۳۱ شهریورماه خود به ریاست آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی، به استاندار منتخب کهگیلویه و بویراحمد رأی اعتماد داد.

به گزارش ایسنا، در این جلسه، هیات وزیران پس از بررسی سوابق آقای سیدعلی احمدزاده، به عنوان استاندار منتخب استان کهگیلویه و بویراحمد از هیئت وزیران رأی اعتماد گرفت.

سیدعلی احمدزاده استاندار جدید کهگیلویه و بویر احمد نیز دارای مدرک کارشناسی ارشد و دکتری در رشته حقوق خصوصی به ترتیب از دانشگاه های قم و تربیت مدرس و نیز کارشناسی ارشد در رشته مدیریت دولتی و کارشناسی حقوق قضایی به ترتیب از مرکز مدیریتی دولتی و دانشگاه قم است

وی که بیست و یکمین استاندار کهگیلویه و بویراحمد است پیش از این، معاون سازمان تعزیرات حکومتی کشور، معاون برنامه ریزی، اقتصادی و اداری و مالی استانداری قم، فرماندار شهرستان گچساران، عضو هیئت امنا و هیئت مدیره منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان و عضو هیئت مدیره شرکت شهرک های صنعتی استان قم بوده است.

زادگاه احمدزاده روستای بهره عنا، شهرستان باشت از توابع استان کهگیلویه و بویراحمد است.

لازم به ذکر است که پیش از احمد زاده، "حسین کلانتری" با مدرک کارشناسی ارشد روانشناسی از تاریخ ۲۶ خرداد ماه ۱۳۹۸ تا کنون این مسئولیت را بر عهده داشت.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ / ۱۳:۲۰
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 1400063123441
  • خبرنگار : 50223