معاون علوم پزشکی گیلان عنوان کرد

آغاز تزریق دوز بوستر واکسن کرونا به کادر بهداشت و درمان گیلان

معاون علوم پزشکی گیلان از آغاز تزریق دوز بوستر واکسن کرونا برای کادر بهداشت و درمان گیلان طبق اولویت‌های اول تزریق واکسن در زمان شروع واکسیناسیون، خبر داد.

دکتر انوش دهنادی مقدم در گفت وگو با خبرنگاران، از آغاز تزریق دوز بوستر در استان گیلان خبر داد و اظهار کرد:تزریق دوز بوستر واکسن کرونا برای کادر بهداشت و درمان گیلان طبق اولویت‌های اول تزریق واکسن در زمان شروع واکسیناسیون از ۱۹ مهر آغاز شده است.

وی با بیان اینکه تمامی کارکنان بهداشت و درمان می توانند شش ماه بعد از تزریق دوز دوم اقدام به تزریق دوز بوستر کنند، گفت: نوع واکسن دوز بوستر طبق دستورالعمل‌های ابلاغی وزارت بهداشت می باشد و همراه داشتن کارت واکسن الزامی است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گیلان، با قدردانی از تلاش شبانه روزی کادر بهداشت و درمان در ارائه خدمات به همشهریان، بیان کرد: حضور کادر بهداشت و درمان همچون حضور رزمندگان در خط مقدم جهبه‌های حق علیه باطل در دوران دفاع مقدس است و بدون شک همشهریان عزیزمان این ایثارگری و از خودگذشتی را هرگز فراموش نخواهند کرد.

دهنادی مقدم، همچنین در توضیح روند واکسیناسیون کووید۱۹ در سطح استان، عنوان کرد: تاکنون دو میلیون و ۴۲۳ هزار و ۹۶۲ دوز واکسن در استان تزریق شده است.

وی ادامه داد: یک میلیون و ۷۲۵ هزار و ۹۰۰ دوز واکسن نوبت اول و ۶۹۸ هزار و ۶۲ دوز واکسن نوبت دوم به مردم گیلان تزریق شده است.

معاون علوم پزشکی خاطرنشان کرد: هر روز بیش از ۲۰۰ پایگاه و مرکز واکسیناسیون در سطح استان به مردم گیلان واکسن کووید۱۹ را ارائه می کنند.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۲۰ مهر ۱۴۰۰ / ۲۱:۲۸
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 1400072014371
  • خبرنگار :