از فلوچارت بیانیه گام دوم انقلاب با حضور فرمانده کل سپاه در کرمان رونمایی شد

فلوچارت قرارگاه عملیاتی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و قرارگاه های جهادی محرومیت زدایی شرق و جنوب استان کرمان با حضور سرلشکر سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران و جمعی از مسئولین استان رونمایی شد.

سردار"حسین معروفی" فرمانده سپاه استان کرمان غروب  ۲۷ مهرماه در مراسمی با عنوان طرح اعتلای بسیج و رونمایی از سه قرارگاه اجرایی شدن بیانیه گام دوم انقلاب در  استان کرمان با حضور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: بسیج یک فرهنگ است و اگر کسی آن را در خود نهادینه کند، درون رزم قوی می شود که به طبع آن برون رزم هم قوی خواهد شد.

وی بسیج را تکیه گاه دلسوزان و دغدغه مندان دین و انقلاب دانست و بیان کرد: بسیج در عرصه های فرهنگی، اقتصاد مقاومتی، اجتماعی، تعلیم و تربیت، فرماندهی و مدیریت، هنری، فضای مجازی و ... انجام وظیفه می کند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان ویژگی های بسیجیان را همانند ویژگی های بسیجیان دوران دفاع مقدس دانست و اظهار کرد: امروز حضور در صحنه نبرد و جهاد برای امیدآفرینی و مبارزه حقیقی با آمریکا، مجاهدت و ایمان، بصیرت، صبر و ولایتمداری، اخلاص و مردم داری در وجود بسیجیان موج می زند.

وی اظهار کرد: بسیج استان کرمان و فرماندهان دغدغه مند در پایگاه ها و اقشار برای حضور در همه عرصه های ابلاغی فرماندهی کل سپاه سر از پا نمی شناسند و در جریان ویروس کرونا پا به پای نظام سلامت در مبارزه با کرونا کار کردند.

معروفی ادامه داد: در حوزه اقتصاد مقاومتی با همه مشکلات دولت قبل و بسترسازی امروز و بانک های عامل و ... بسیج همه تلاش خود را برای مراقبت از سفره های مردم می کند و در حوزه دفاعی، گشت های رضوی در همه عرصه ها به کمک ناجا در صحنه هستند و امسال با وجود ۱۱ شهر امنیتی استان، اما هیچ اتفاقی در انتخابات نیفتاد.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان مدیریت مؤمنانه، انقلابی و جهادی بودن را سرلوحه کار بسیج و سپاه برای حل مشکلات مردم دانست و بیان کرد: بر مسجد محوری اصرار داریم که جای بسیج و پایگاه بسیج در مسجد است.

وی در پایان از رونمایی از فلوچارت دو قرارگاه محرومیت زدایی در جنوب و شرق استان کرمان با هدف اولویت بندی خدمات گروه جهادی، رعایت عدالت در خدمات در قالب قرارگاه، ساماندهی و ریل گذاری خبر داد و گفت: قرارگاه سوم، عملیاتی کردن بیانیه گام دوم انقلاب است زیرا احساس می کنیم بیانیه بر زمین مانده و انگیزه ای در دو سال اخیر در سیستم اجرایی وجود نداشته است.

معروفی گفت: این قرارگاه را ذیل مجمع عمومی بسیج فعال می کنیم و همه نخبگان در آن جای دارند و از همه نخبگان استفاده می شود تا بیانیه گام دوم که بزرگی ملت ایران در آن دیده شده را عملیاتی کنیم.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۲۷ مهر ۱۴۰۰ / ۲۱:۵۲
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 1400072719994
  • خبرنگار : 50189