صاحبعلی رام به عنوان شهردار سرعین معارفه شد

در آیینی با حضور مسئولان، صاحبعلی رام به عنوان شهردار جدید شهر سرعین معارفه شد.


امام جمعه سرعین 27 مهر ماه در آیین معارفه شهردار این شهر گفت: سرعین به عنوان قطب گردشگری شهری باید شایسته ترین خدمات را به گردشگران ارائه دهد و در این بین کار شهردار سرعین محوری و اثربخش است.
حجت الاسلام محمود اصغری افزود: شورا و شهرداری در مسیر همگرایی باهم حرکت کنند چرا که بروز اختلاف میان شورا و شهرداری همواره بزرگترین آسیب ها را به مدیریت شهری وارد کرده است.
 سرپرست فرمانداری سرعین هم با اشاره به اهمیت فضاسازی صحیح در مسیر خدمت‌رسانی به شهروندان و گردشگران گفت: تعامل شهرداری با ادارات و ارگان‌های دیگر، کیفیت بخشی در افزایش خدمات شهروندی را در پی دارد.
مهران امامی ادامه داد: نقش مهم شهرداری در زندگی شهروندان محدود به حوزه خدمات شهری و عمرانی نیست و در جهت دهی ابعاد زندگی اجتماعی و فرهنگی موثر است.
شهردار جدید سرعین هم در این مراسم گفت: در کنار کار ارتقابخشی به فعالیت های عملیاتی و اجرایی، نگاه همه جانبه‌نگر و کلان به سرعین خواهیم داشت.
صاحبعلی رام ادامه داد: شهر سرعین نگین گردشگری در سطح ملی است و قابلیت برندسازی در سطح فراملی را دارد. 
وی افزود: اهمیت اقتصادی سرعین در اقتصاد گردشگری استان اردبیل، وظیفه شهرداری و شورای شهر را در مدیریت این شهر خاص و ویژه صد چندان می کند.
 به گفته رام، جذب سرمایه‌گذاری در راستای توسعه گردشگری از مهم ترین اولویت ها و برنامه ها پیش‌رو است و برای انجام این مهم لازم است تا همدلی و اتحاد بین اعضای شورای اسلامی شهر، شهرداری، ادارات و ارگان‌های مختلف، اصحاب رسانه، اهالی فرهنگ و هنر، نخبگان و تمامی شهروندان حاکم باشد.
شهردار سرعین تصریح کرد: ویژه بودن شهر سرعین ما را ملزم می کند تا در کنار کار عملیاتی و اجرایی، نگاه همه جانبه نگر و کلان داشته باشیم و تاثیرات مثبت و منفی هر اقدام برای اجزای دیگر شهر را در نظر بگیریم. 
رام اظهار کرد: در زمان تصدی گری شهرداری نیر و همچنین حضور در مدیریت منطقه سه اردبیل و منطقه ویژه اقتصادی استان اردبیل، همیشه سعی داشته ام تا در کنار تاکید بر کارهای اجرایی و عملیاتی، به بحث بهره مندی از نگرش علمی نخبگان و صاحب نظران اهمیت بدهم.
 در ادامه شهردار با حضور در گلزار شهدای سرعین با روح بلند شهیدان تجدید میثاق کرد و با همراهی امام جمعه و اعضای شورای اسلامی شهر سرعین در دفتر کار خود حاضر و اولین روز کاری خود را شروع کرد.
انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۲۸ مهر ۱۴۰۰ / ۰۸:۴۲
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1400072820131
  • خبرنگار :