بازیکن ذوب آهن:

اخراج بازیکن فولاد روند بازی را تغییر می‌داد

هافبک دفاعی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان با اشاره به صحنه مشابه در بازی هفته گذشته فولاد و هوادار گفت: بازیکن ما در موقعیت تک به تک بود و باید بازیکن فولاد اخراج می شد چرا که اخراج یک بازیکن روند و نتیجه بازی را تغییر می دهد.

محمد سلطانی مهر، امروز(چهارشنبه -۴ آذرماه) پس از شکست یک برصفر تیمش در مقابل فولاد خوزستان در جمع خبرنگاران، اظهارکرد: بازی خوبی بود، هر دو تیم برای برد به میدان آمده بودند و به تیم فولاد تبریک می گویم. در نیمه نخست موقعیت هایی داشتیم که متاسفانه به گل نرسیدیم و در تک صحنه ای که بازیکن فولاد خطا کرد، داور در تردید و دو دلی بود، مهاجم تیم ما کاملا تک به تک بود و فکر می کنم باید بازیکن فولاد اخراج می شد.

وی افزود: هفته گذشته مشابه چنین صحنه ای را داور مستقیم اخراج کرد، این صحنه را به کارشناسان داوری می سپاریم و مسلما در نتیجه بازی اخراج یک بازیکن تاثیر دارد. ما یک هفته برای بازی زحمت می کشیم اما داوران این گونه نادیده می گیرند و نتیجه به گونه ای دیگر رقم می خورد.

سلطانی مهر اضافه کرد: به هر جهت بازی امروز تمام شده و از فردا به فکر ۳ امتیاز بازی بعدی خواهیم بود تا بتوانیم جایگاهمان را در جدول بهبود ببخشیم.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۳ آذر ۱۴۰۰ / ۲۱:۱۸
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1400090302755
  • خبرنگار :