پیام تسلیت ارتش به مناسبت درگذشت مرحوم دعایی

سوابق درخشان آن «خدمتگزارِ متعهد» توشه راه آخرت‌شان است

ارتش جمهوری اسلامی ایران با صدور پیام تسلیتی گفت: یقینا سوابق درخشان و اقدامات اثرگذار آن خدمتگزار متعهد - مرحوم سید محمود دعایی - در راستای نشر ارزش‌های انقلابی و روشنگری افکار و اندیشه‌های مختلف، باقیات الصالحات و توشه راهی برای آخرت‌شان خواهد بود.

به گزارش ایسنا، روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران به مناسبت درگذشت حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمود دعایی، نماینده ولی فقیه و سرپرست موسسه اطلاعات پیام تسلیت صادر کرد.
مشروح این پیام به شرح زیر است:
«بسم الله الرحمن الرحیم
انالله و انا الیه راجعون
درگذشت حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمود دعایی یار دیرین امام(ره) و مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی)، نماینده ولی فقیه و سرپرست موسسه  اطلاعات موجب تأسف تألم خاطر جامعه فرهنگی و رسانه‌ای کشورمان شد.
آن مرحوم که شش دوره نمایندگی مجلس و سرپرستی موسسه اطلاعات را از سال 1359 با حکم بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) در کارنامه خود دارند، از بزرگان حوزه رسانه و از مدیران مخلص ومتواضع بودند که سال‌ها در کسوت اطلاع‌رسانی و تبیبین ارزش‌ها و آرمان‌های والای انقلاب اسلامی، اخلاق‌مدارانه خدمت کرده و منشأ خدمات ارزنده‌ای شده‌اند.
یقینا سوابق درخشان و  اقدامات اثرگذار آن خدمتگزار متعهد در راستای نشر ارزش‌های انقلابی و روشنگری افکار و اندیشه‌های مختلف، باقیات الصالحات  و توشه راهی برای آخرت‌شان خواهد بود.
روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران مصیبت درگذشت آن یار صدیق امام و رهبری را محضر مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی)، مردم قدرشناس، اهالی فرهنگ و هنر و خانواده محترم آن عزیز سفرکرده تسلیت عرض کرده، برای آن مرحوم علو درجات و برای بازماندگان صبر و اجر عظیم از خداوند متعال مسئلت می‌کند.»

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۱۶ خرداد ۱۴۰۱ / ۱۲:۲۷
  • دسته‌بندی: دفاعی - امنيتی
  • کد خبر: 1401031610874
  • خبرنگار :