بررسی دو هدیه تبلیغاتی پرطرفدار

همانطور که می‌دانید امروزه هدایای تبلیغاتی بخشی از سیاست‌های بازاریابی و برندینگ برای هر سازمان، راهی برای جذب مخاطبان بیشتر و همچنین جلب رضایت کارکنان است. این هدیه باید طوری طراحی شود که کاربردی بوده و در هر زمانی مخاطب را به یاد شما بیندازد و بتواند ارتباط مثبتی با مخاطب برقرار کند؛ اما حتماً نباید از هدایای گران قیمت استفاده کنید بلکه می‌توانید از هدایای تبلیغاتی استفاده نمایید که برای مخاطب کاربردی باشد.

به گزارش ایسنا به نقل از صبح آگهی، پیشنهاد می‌کنیم محصولی را برای هدیه دادن انتخاب کنید که ماندگار باشد و همیشه جلوی چشم مخاطب بوده و از همه مهمتر خلاقانه و متفاوت باشد. این هدایای تبلیغاتی شامل اقلام زیاد و متنوعی هستند، اما سررسید و تقویم ورمیزی دو عضو جدانشدنی از هدایای تبلیغاتی برای هر سازمانی هستند که اغلب در روزهای پایانی سال به مخاطب هدیه داده می‌شوند. در ادامه به بررسی هر کدام از این هدایا می‌پردازیم تا بتوانید نوع مناسبی از آن‌ها را برای مجموعه‌ی خود انتخاب کنید.

سررسید یا سالنامه

سالنامه یا همان سررسید دفتری است عموما با جلدهایی از جنس چرم، گالینگور، ترمو و ...  که دارای روزشمار روزانه همراه با مناسبت‌های سالانه است. سررسیدها انواع متفاوتی دارند، از لحاظ سایز و قطع به انواع سررسیدهای (پالتویی، وزیری، رقعی، خشتی، رحلی و ...)،  از لحاظ روز شمار به انواع (روز شمار، هفته شمار، ماه شمار، دو روز باهم، پنجشنبه جمعه باهم و ...) تقسیم‌بندی می‌شود. برگه‌های اصلی سالنامه‌ها حاوی اطلاعات کاملی در مورد نیاز هر شخص در طی 365 روز سال می‌باشد. سالنامه دارای صفحاتی است که علاوه بر داشتن تقویم سال پیش رو، از آنها برای یاداداشت نویسی، رویداد نویسی، تبلیغات شرکت‌ها، نمایش لوگو و برند، اطلاعات ارتباطی و... استفاده می‌شود. برای تبلیغات در سررسیدها می‌توان از لت‌های تبلیغاتی در ابتدا و یا انتهای سررسید استفاده کرد. همچنین می‌توان با استفاده از پلاک یا طلاکوب و نقره کوب بر روی جلد آن لوگو و یا تبلیغات خاص خود را قرار داد که جلوه‌ی خاصی نیز برای سررسید شما به ارمغان می‌آورد. سررسیدها می‌توانند به صورت اختصاصی یا عمومی تهیه و چاپ شوند که بسته به نیاز سازمان و میزان بودجه‌ی مورد نظر می‌توان از بین آن‌ها انتخاب کرد. این هدیه در آغاز سال نو و در نمایشگاه‌ها بسیار پرکاربرد و پرطرفدار می‌باشد. شرکت‌های تبلیغاتی بسیاری در تهیه و تولید انواع سررسید 1402 فعالیت دارند تا بتوانند سررسید را مطابق سلیقه و بودجه‌ی مشتری تولید کنند و در زمان مناسب به دست مشتری برسانند. برای دیدن انواع مدل‌های سررسید 1402 می‌توانید به سایت مجموعه‌های معتبری همچون گاموت، مجریان، چاپ متین، نگاران، صبح آگهی و ... مراجعه کنید و برای اطلاع از قیمت چاپ سررسید صبح آگهی با مشاورین این مجموعه در تماس باشید.

تقویم رومیزی

چاپ تقویم رومیزی یکی از ایده‌های خلاقانه در بازاریابی است چرا که با کمترین هزینه، دستاوردهای خوبی را برای صاحبان مشاغل به ارمغان خواهد آورد. انواع تقویم رومیزی با مدل و طرح‌های گوناگون می‌تواند بهترین گزینه برای معرفی محصولی خاص و یا ارائه خدمت باشد  چرا که وقتی بر روی میز مخاطب قرار می‌گیرد هر روزه برند تبلیغ شده را یادآوری خواهد کرد. تقویم رومیزی 1402 در انواع و مدل‌های مختلفی تهیه و تولید می‌شود. در صفحات این تقویم‌ها علاوه بر جدولی که برای نمایش ایام هفته و مناسبت‌های سالانه طراحی شده است از تصاویر و مناظر طبیعی، تاریخی، المان فصل‌ها و … جهت زیباتر شدن استفاده می‌شود. این تقویم ها عموما دارای دوازده برگ پشت و رو هستند. تقویم‌های رومیزی نیز همانند سررسیدها به صورت عمومی و اختصاصی چاپ می‌شوند. در تقویم رومیزی عمومی تنها فضایی که برای تبلیغات سفارش دهنده وجود دارد پایه تقویم می‌باشد و صفحات از پیش طراحی و چاپ شده هستند. طراحی و چاپ تقویم رومیزی اختصاصی بسته به سلیقه‌ی سفارش دهنده انجام می‌شود و در صفحات آن نیز از تصاویر، لوگو، راه‌های ارتباطی و... استفاده می‌شود. قیمت تقویم رومیزی اختصاصی وابسته به نوع طراحی، سایز، تیراژ، متریال و ... متغیر است. برای دیدن انواع مدل‌های تقویم رومیزی به سایت صبح آگهی مراجعه کنید.

جمع‌بندی

در این مقاله سعی کردیم تا شما را با اهمیت تبلیغات با سررسید و تقویم رومیزی در مناسبت‌های خاص مثلا آغاز سال نو، انواع و همچنین کاربرد آن‌ها آشنا کنیم.  همانطور که می‌دانید این دو هدیه تبلیغاتی پرطرفدار برای سفارش دهنده مزایای بسیاری دارد و همچنین برای هر مخاطبی کاربردی هستند. یکی از روش‌های تبلیغاتی ارزان قیمت در صبح آگهی تهیه و تولید سررسید و تقویم رومیزی می‌باشد که با کیفیتی بالا می‌توانند مخاطب را جذب کنند. این هدایا که با توجه به سلیقه و میزان بودجه‌ی شما طراحی و تولید می‌شوند می‌توانند برندتان را هرروزه برای مخاطب تبلیغ کنند.

سررسیدها علاوه بر قیمت بالاتری که نسبت به تقویم‌های رومیزی دارند، به علت استفاده از مقدار زیادی از کاغذ به محیط زیست آسیب وارد می‌کنند؛ این درحالی است که با خرید تقویم رومیزی با پرداخت هزینه‌ی کمتر می‌توانید تبلیغ خود را به مدت یک سال به مخاطب خود عرضه کنید. برای  دیدن انواع سالنامه‌های تبلیغاتی و یا تقویم‌های رومیزی طراحی شده در صبح آگهی به وبسایت این مجموعه مراجعه کنید. همچنین برای اطلاع از میزان قیمت و یا نحوه‌ی سفارش با مشاورین صبح آگهی در تماس باشید.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • شنبه/ ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ / ۱۱:۲۰
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1401052920777
  • خبرنگار : 30188