مالک باشگاه نیان الکترونیک مشهد خبرداد

حضور تیم نیان الکترونیک مشهد در لیگ برتر والیبال

محمدعلی چمنیان از حضور تیم نیان الکترونیک مشهد در لیگ برتر والیبال ایران خبرداد.

محمدعلی چمنیان در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص آغاز تیمداری شرکت نیان الکترونیک در عرصه والیبال اظهار کرد: چند دلیل برای ورود به ورزش حرفه‌ای داشتیم و معتقدیم که تلاقی ارزش‌های خوب منجر به نتایج درخشان می‌شود. باشگاه‌های ورزشی به عنوان عامل برندساز در اقصی نقاط دنیا فعالند و امیدواریم که در این راه، بتوانیم به مشهد و ورزش دومین کلانشهر ایران کمک کنیم.

وی درباره انتخاب رشته والیبال افزود: فوتبال را به خاطر حواشی زیادی که دارد، کنار گذاشتیم. والیبال مشهد همواره یکی از قطب‌های والیبال ایران بوده و بزرگانی مثل فرهاد ظریف، امیر حسینی و ... به سطح نخست والیبال ایران و جهان رسیده‌اند. بعد از بررسی‌ها دیدیم که با وجود این پتانسیل ارزشمند، چند سالی هست که چراغ والیبال استان خاموش مانده و نیاز به کمک دارد تا مجددا در سطح نخست والیبال کشور بدرخشد. با مسئولان شهری و استانی جلساتی را برگزار کردیم و در نهایت تصمیم گرفتیم در عرصه تیمداری ورود کنیم.

مالک باشگاه نیان الکترونیک در خصوص بودجه این تیم برای سال نخست تصریح کرد: هنوز به جمع‌بندی نهایی در این خصوص نرسیده‌ایم، اما تلاش می‌کنیم از همین ابتدا تیمی آبرومند و موفق را ببندیم. هدف ما درآمدزایی در سال‌های آتی است و می‌خواهیم توجه ویژه‌ای به موضوع آکادمی‌ و استعدادیابی داشته‌باشیم. از هزینه‌ها در عرصه ورزش حرفه‌ای مطلعیم و به بودجه‌ای بیش از ۲۰ میلیارد نیاز است تا تیمی در خور شان بسته شود و مجموعه تیم انگیزه کافی برای فعالیت داشته‌باشند. امیدواریم در سال نخست همه مسئولان و کسانی که می‌توانند در این مسیر باشگاه نیان را کمک کنند، پای کار بیایند.

وی در خصوص وعده‌های مسئولان شهری و استانی خراسان رضوی گفت: وعده خاصی از سوی مسئولان دریافت نکردیم و صرفا از ما خواستند کار را شروع کنیم و گفتند پای کار هستند. به دنبال راهکارهای قانونی برای استفاده از ظرفیت‌ها هستیم و البته بیشترین امید ما به شهرداری مشهد است. در بسیاری از شهرهای ایران، تیم‌های والیبال تحت حمایت شهرداری‌ها هستند. امیدوارم با حمایت مسئولان و تلاش بازیکنان و کادرفنی بتوانیم در نهایت جزو ۵ تیم برتر جدول لیگ برتر والیبال باشیم.

چمنیان در رابطه با بازیکنان و کادرفنی تیم نیان در فصل آتی تصریح کرد: با توجه به اینکه بسیاری از کارها در دقیقه ۹۰ انجام شده، هنوز نتوانسته‌ایم با وجود مذاکراتی که داشته‌ایم، با کسی قرارداد امضا کنیم. مشهد بازیکنان خوبی دارد و امیدوارم بتوانیم با تیمی خوب روانه مسابقات شویم. در خصوص کادرفنی هم گزینه‌هایی مطرح هستند، اما هنوز هیچ چیز قطعی نشده‌است. باید از جبار قوچان‌نژاد که به عنوان رییس هیات در ماه‌های اخیر تلاش زیادی کرد تا امتیاز لیگ برتری والیبال به مشهد برسد تشکر کنیم.

وی در پاسخ به شایعاتی مبنی بر حضور جبار قوچان‌نژاد به عنوان سرمربی تیم نیان گفت: با توجه به حضور ایشان به عنوان رییس هیات والیبال استان، سرمربی‌گری وی در باشگاه منع قانونی دارد.

مالک نیان الکترونیک در خصوص جذب بازیکن خارجی گفت: بازیکنان ایرانی هیچ دست کمی از بازیکنان خارجی ندارند و نتایج تیم ملی مثل بازی مقابل آرژانتین، گویای توانمندی بازیکن ایرانی است. هدف ما بازیکن‌سازی است و انشالله به نقطه‌ای می‌رسیم که ما بازیکن به خارج ترنسفر می‌کنیم. از درآمدزایی و حرکات پایدار در این مسیر غافل نخواهیم‌شد و می‌خواهیم تیمی ماندگار در ورزش ایران داشته‌باشیم.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۶ شهریور ۱۴۰۱ / ۱۷:۴۸
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1401060604806
  • خبرنگار : 50084