پاسخ مثبت گرگان به درخواست پیکان/ حضور امین اسماعیل‌نژاد در جام باشگاه‌های جهان

باشگاه پیکان برای حضور در جام باشگاه‌های جهان درخواست سه بازیکن از سه تیم لیگ برتری داشت اما تنها با همراهی امین اسماعیل نژاد با این تیم موافقت شد.

به گزارش ایسنا، مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان جهان ۲۰۲۲ از چهارشنبه، ۱۶ آذر با حضور ۶ تیم در دو گروه مقدماتی آغاز می‌شود. تیم پیکان هم نماینده ایران در این رقابت‌هاست که با تیم‌هایی از برزیل و ایتالیا همگروه است.

باشگاه پیکان درخواست سه بازیکن از باشگاه‌های پاس گرگان، فولاد سیرجان ایرانیان و نیان الکترونیک داشت تا برای شرکت در جام باشگاه‌های جهان این تیم را همراهی کنند و بازیکنان خود را در اختیار نماینده ایران قرار بدهند اما تنها امین اسماعیل نژاد از گرگان تیم پیکان را همراهی خواهد کرد.

سعید چپرلی از سیرجان به دلیل مصدومیت قادر به همراهی پیکان نیست و محمد موسوی از خراسان هم بنابرگفته سرمربی این تیم تمایلی برای حضور در تیم خودروسازان و شرکت در مسابقات باشگاه‌های جهان ندارد.

البته این تیم برای حضور قدرتمند در مسابقات پیش رو راستا رافائل فارینا، پشت خط زن تیم والیبال لوبلین لهستان را هم جذب کرده است. قرار است این بازیکن در نیم فصل دوم لیگ برتر، پیکان را همراهی کند.

گروه‌بندی مسابقات جام باشگاه‌های جهان به شرح زیر است:

گروه اول: پروجا ایتالیا (تیم سوم اروپا)، والی رناتا برزیل (تیم سوم آمریکای جنوبی) و سادا کروزیرو برزیل (میزبان و قهرمان آمریکای جنوبی)

گروه دوم: پیکان تهران (قهرمان آسیا)، ایتامبه میناس برزیل (نایب قهرمان آمریکای جنوبی) و ترنتینو ایتالیا (نایب قهرمان اروپا)

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۸ آذر ۱۴۰۱ / ۱۳:۳۱
  • دسته‌بندی: توپ و تور
  • کد خبر: 1401090805198
  • خبرنگار : 71613