جزئیاتی درباره نمایشگاه «شهر خانواده»

روابط‌ عمومی شورای فرهنگ‌ عمومی کشور، جزئیاتی درباره برگزاری نمایشگاه «شهر خانواده» که در زمستان ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد، اعلام کرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط‌عمومی شورای فرهنگ‌ عمومی کشور، درباره برگزاری نمایشگاه «شهر خانواده» در زمستان ۱۴۰۱ که از سوی ستاد نمایشگاه و با اجرا و تصدی شرکت رستاک در حال انجام است، نکاتی به عموم فعالان حوزه مد و لباس و عفاف و حجاب اطلاع‌رسانی می‌شود.

بخش عمده نمایشگاه شهر خانواده که به حوزه پوشاک اسلامی-ایرانی تعلق دارد و با هدف دسترس‌پذیری به لباس عفیفانه برای آحاد جامعه، تقویت تولیدکنندگان برای ارائه محصولات به مردم با قیمت کمتر از بازار، طراحی و برنامه‌ریزی شده است.

تسهیل‌گری و بسترسازی برگزاری نمایشگاه‌ها با رویکرد اسلامی-ایرانی و ایجاد سکوهای فروش دائمی و موقت در تهران و استان‌ها، جزو وظایف ذاتی و قانونی کارگروه ساماندهی مد و لباس تلقی می‌شود، که این دغدغه در نمایشگاه استان‌های همدان و کرمانشاه، و در آینده اصفهان، کرمان و یزد با اجرای بخش خصوصی و ارائه خدمات فرهنگی به‌صورت رایگان یا با کمترین قیمت در دست اقدام قرار می‌گیرد. این نمایشگاه غیرانتفاعی و صرفاً با هدف حمایت از مردم شامل تولیدکننده و مصرف‌کننده شکل گرفته است. کارگروه ساماندهی مد و لباس به‌عنوان نهادی حاکمیتی(متشکل از بازیگران این عرصه)، نقش تسهیل‌گری و تنظیم‌گری را در برگزاری این نمایشگاه به عهده گرفته‌اند. همچنین درباره هزینه تعیین‌شده از سوی میزبان نیز این امر مطلقا مربوط و متعلق به مصلای امام‌خمینی(ره) تهران و خارج از اختیار کارگروه تعیین شده و نرخ‌های آن، پایین‌تر از نمایشگاه‌های مشابه، خصوصاً در مناسبت‌های ملی و مذهبی پیش‌ رو و تخفیف خاص نیز برای تولیدکنندگان خرد کالای حجاب در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۲۰ دی ۱۴۰۱ / ۰۴:۴۲
  • دسته‌بندی: فرهنگ عمومی
  • کد خبر: 1401102012832
  • خبرنگار : 71653