پیش‌بینی ضد آلمانی لوتار ماتئوس

کاپیتان سال‌های دور بایرن‌مونیخ پیش‌بینی کرد منچسترسیتی با شکست‌دادن باواریایی‌ها به دور نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا صعود خواهد کرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از اسپورت، در یکی از حساس‌ترین و جذاب‌ترین بازی‌های دور یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا دو تیم منچسترسیتی و بایرن‌مونیخ به مصاف هم خواهند رفت. لوتار ماتئوس، بازیکن سابق بایرن‌مونیخ، درباره برنده نهایی این رویارویی گفت، سیتی با حذف بایرن‌ به نیمه نهایی صعود خواهد کرد.

او گفت: تقابل توماس توخل با گواردیولا تقابل بسیار زیبا و جذابی خواهد بود. این بازی، فینالی زودرس است. بایرن‌مونیخ، سیتی و رئال مادرید سه شانس اصلی قهرمانی‌اند. به نظرم بخت سیتی برای پیروزی برابر بایرن بیشتر است؛ به طوری که پیش‌بینی می‌کنم که سیتی ۵۱ درصد و بایرن‌مونیخ ۴۹ درصد شانس پیروزی دارند.

ماتئوس ادامه داد: منچسترسیتی در اوج به سر می‌برد. این در حالی است که بایرن‌مونیخ هنوز مشکلاتی دارد و به اوج خود نرسیده است. بازی بسیار زیبایی از کار درخواهد آمد.

او در پایان توصیه‌ای به بایرنی‌ها داشت و گفت: آنها برای پیروزی در این بازی باید ارتباط بین دی‌بروینه و ارلینگ هالند را قطع کنند. اگر هالند در این بازی گلزنی نکند، شانس بایرن‌مونیخ برای پیروزی بیشتر می‌شود.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۲۲ فروردین ۱۴۰۲ / ۰۶:۱۵
  • دسته‌بندی: جهان ورزش
  • کد خبر: 1402012210572
  • خبرنگار : 90111