کارشناسی داوری دیدار مس کرمان و پرسپولیس

حیدر سلیمانی معتقد است کوپال ناظمی قضاوت خوبی را در دیدار مس کرمان و پرسپولیس داشت.

حیدر سلیمانی، کارشناس داوری در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص قضاوت کوپال ناظمی در دیدار مس کرمان و پرسپولیس که با برتری ۳ بر یک شاگردان گل‌محمدی همراه شد، اظهار کرد: قضاوت خوبی را از ناظمی دیدیم و با این که سرعت بازی بالا بود، او توانست در صحنه‌های حساس درست تصمیم بگیرد و عملکرد رضایت‌بخشی را داشته باشد.

ببینید

وی درباره صحنه‌های حساس این دیدار عنوان کرد: پنالتی اول پرسپولیس صحیح بود و شهدادنژاد، به جای توپ پای بازیکن پرسپولیس را زد. در دقیقه ۳۰، توپ به دروازه‌بان مس در بیرون از محوطه جریمه برخورد کرد اما چون دروازه‌بان نقش مدافع را دارد و دستش هم فضایی را اشغال نکرده، خطایی رخ نمی‌دهد و ادامه بازی درست بود. در دقیقه ۴۸، بعد از ضربه سر مهدی عبدی، دروازه‌بان با او برخورد می‌کند و جزو برخوردهای فوتبالی بود و خطایی رخ نداد.

این کارشناس داوری اضافه کرد: در دقیقه ۵۳، اسماعیلی‌فر یک سر و گردن جلوتر از مدافعان مس بود و آفساید صحیح بود. در دقیقه ۶۴، پورعلی‌گنجی خطایی انجام نداد و حتی کارت زرد هم به او به اشتباه داده شد. پنالتی دوم پرسپولیس روی آل‌کثیر هم صحبح بود زیرا مدافع مستقیم پای مهاجم را مورد اصابت قرار می‌دهد.

انتهای پیام

  • جمعه/ ۲۵ فروردین ۱۴۰۲ / ۲۲:۰۷
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1402012512679
  • خبرنگار : 71575