فرمانده قرارگاه سپاه امام حسن مجتبی(ع):

مسئله اصلی ما ایجاد اشتغال برای مردم است

فرمانده قرارگاه سپاه امام حسن مجتبی(ع) اظهار کرد: مسئله اصلی این است که بتوانیم برای مردم اشتغال ایجاد کنیم.

سردار جمال‌الدین آبرومند دهم تیر ماه در شورای اداری لرستان که در سالن آمفی‌تئاتر استانداری برگزار شد، اظهار کرد: قرارگاه امام حسن متشکل از نهادهای مختلف بوده که دو کار عمده را پیش بینی کرده است.

وی ادامه داد: اولین موضوع این است که به جامعه هدف خود که طبقه یک تا سه به ویژه تحت پوشش کمیته امداد، بهزیستی و ... هستند خدماتی داشته باشد.

آبرومند افزود: بحث‌های معیشتی و مسکن را در دستور کار داریم، که در زمینه مسکن هدف ما روستاهاست.

فرمانده قرارگاه سپاه امام حسن مجتبی(ع) با اشاره به اینکه هدف ما این است که جلوی مهاجرت را بگیریم، بیان کرد: موضوع آب و راه روستایی، آموزش و پرورش و سلامت نکات کلیدی است که مردم را در روستا حفظ کنیم.

وی ادامه داد: موضوع دیگر ایجاد ثروت در روستاهاست که موضوعات مختلفی را در بر دارد.

آبرومند با اشاره به اینکه پنج درصد کار مربوط به بودجه و اعتبارات است، بیان کرد: ۹۵ درصد کار را سپاه استان متحمل خواهد بود، قرار است یک کار جهادی انجام دهیم که باید موانع آن برطرف شود.

فرمانده قرارگاه سپاه امام حسن مجتبی(ع) ادامه داد: اگر بناست کارها را سه ساله انجام دهیم نباید گیر استانی داشته باشیم.

وی افزود: مردم حتماً در این کارها باید سهیم شوند، نه به معنی مشارکت مالی بلکه حضور و کمک آن‌ها لازم است و این نگاه که حاکمیت همه مشکلات را باید حل کند را کم کنیم.

آبرومند تأکید کرد: مسئولان در ادارات و سپاه از کیفیت چیزی کم نگذارید و در این حوزه دقت و کنترل کامل انجام شود.

فرمانده قرارگاه سپاه امام حسن مجتبی(ع) اظهار کرد: مسئله اصلی این است که بتوانیم برای مردم اشتغال ایجاد کنیم، اگر معضل بیکاری برطرف شود خیلی از موارد محرومیت که اشاره می‌کنیم وجود نخواهد داشت.

وی با تاکید بر اینکه باید روی ایجاد اشتغال جدید فکر شود تصریح کرد: کمبود ظرفیت نداریم بلکه باید جدی‌تر روی آن‌ها کار شود.

انتهای پیام 

  • شنبه/ ۱۰ تیر ۱۴۰۲ / ۱۹:۱۱
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1402041006088
  • خبرنگار : 50310