دروازه‌بان هندبال: افزایش قراردادها نسبت به سال قبل ناچیز است

علی رحیمی کازرونی گفت: فکر می‌کنم شروع لیگ برتر هندبال کمی عجله‌ای شد ولی این دو ماه وقفه برای باشگاه‌ها خوب است چون تیم‌ها تمرین بدنسازی و استارت خوبی که در اول لیگ نداشتند را می‌توانند جبران کنند.

علی رحیمی کازرونی در گفت و گو با ایسنا، در خصوص آغاز لیگ برتر هندبال مردان اظهار کرد: من در نهایت با تیم مس کرمان قرارداد بستم. امیدوارم استارت خوبی داشته باشیم. شاید هنوز خیلی به هماهنگی نرسیده باشیم اما امیدوارم فردا را خوب شروع کنیم و اولین بازی را ببریم.

وی افزود: فکر می‌کنم کمی شروع لیگ عجله‌ای شد و بهتر بود که بیشتر به تیم‌ها فرصت داده می‌شد. از نظر منِ بازیکن بهتر بود که لیگ بعد از بازی‌های آسیایی استارت می‌خورد اما شروع لیگ تصمیم فدراسیون است. شاید فکر می‌کردند که اگر لیگ از حالا شروع نشود در پایان به مشکل خواهند خورد. 

دروازه‌بان تیم مس کرمان در مورد آماده نبودن تیم‌ها گفت: من که خودم کلا چهار جلسه با تیم کرمان تمرین کردم. فکر می‌کنم در هفته اول همه چیز خوب نباشد اما در ادامه رقابت‌ها شرایط خوب خواهد شد چون بازیکنان در تیم‌ها پخش شده‌اند. در این لیگ قدرت‌ها بین تیم‌ها به خوبی تقسیم شدند و باید لیگ خوبی را شاهد باشیم.

رحیمی در خصوص وقفه دو ماهه در لیگ برتر بعد از هفته دوم گفت: این وقفه برای بازی‌های ملی است. بازیکنانی که درگیر تیم ملی هستنددر شرایط آمادگی خوبی خواهند بود. سایر تیم‌ها هم در این فرصت خود را جمع و جور می‌کنند. این دو ماه وقفه برای تیم‌ها خوب است چون تمرین بدنسازی و استارت خوبی که در اول لیگ نداشتند را می‌توانند جبران کنند. به نظرم این وقفه به نفع باشگاه‌ها خواهد بود.

او در مورد سطح قراردادهای فصل جدید لیگ برتر هندبال مردان گفت: قراردادها نسبت به روندی که در هفته‌های گذشته داشت بهتر شد ولی نسبت به سال قبل رشدی نداشته و خیلی ناچیز افزایش پیدا کرده است. قراردادهای ما که تغییر چندانی نکرده است. 

وی در ادامه در پاسخ به این پرسش که چه عاملی باعث بهتر شدن روند قراردادها در روزهای گذشته شد، گفت: برخی از ملی‌پوشان بیرون مانده بودند. بعد از اینکه باشگاه‌ها به این نتیجه رسیدند که باید ملی‌پوش بگیرند تا کیفیت تیم خود را بالا ببرند شرایط کمی تغییر کرد و بهتر شد اما وضعیت قراردادها نسبت به فصل قبل بهتر نشده است. من خودم فصل قبل در تیم شاملی بودم اما امسال این تیم بومی شده است و چند سرباز گرفته است.

دروازه‌بان تیم ملی در خصوص جدا شدنش از باشگاه پلیمر خرم‌آباد هم گفت: اول قرار بود در پلیمر بازی کنم اما مسئولان پلیمر خرم‌آباد به قول خود عمل نکردند. این باشگاه قرار بود ۳۵ درصد قرارداد را به صورت پیش پرداخت به بازیکنان بدهد. روی همین موضوع از این تیم جدا شدم و در نهایت به مس کرمان پیوستم. 

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۱۳ شهریور ۱۴۰۲ / ۱۳:۱۰
  • دسته‌بندی: توپ و تور
  • کد خبر: 1402061308572
  • خبرنگار : 71552