مدیر منطقه ارومیه خبر داد

بیش از ۶۵ درصد شهروندان منطقه ارومیه از کارت سوخت شخصی استفاده می‌کنند

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ارومیه، گفت: با توجه به پایش اطلاعات سامانه هوشمند سوخت، از ابتدای اجرای طرح بهبود نظام توزیع و بهینه سازی کارتهای آزاد در جایگاه‌های سوخت، استفاده مردم از کارت سوخت شخصی بالغ بر۶۵ درصد افزایش یافته است.

احمد مجرد در گفت و گو با ایسنا ضمن ابراز خرسندی از همکاری بسیار خوب شهروندان عزیز در ایام تعطیلات نوروز، در رابطه با استفاده از کارت سوخت شخصی گفت: با توجه به حجم بالای مسافرین نوروزی و تامین روزانه بیش از ۲ میلیون لیتر بنزین خوشبختانه استفاده از کارت‌های سوخت شخصی از سوی رانندگان در جایگاه‌ها علاوه بر مدیریت زمان و تحلیل مصرف باعث سرعت بخشی به روند سوختیگری در سطح جایگاه های منطقه شده است. 

وی افزود: شهروندان توجه داشته باشند در کارت‌های سوخت شخصی افراد علاوه بر سهمیه ۶۰ لیتری ۱۵۰۰ تومانی، سهمیه ۱۰۰ لیتری ۳۰۰۰ تومانی نیز بصورت ماهانه شارژ می‌شود و در زمان دریافت سوخت از جایگاه پس از اتمام سهمیه ۶۰ لیتری می‌توانند از سهمیه ۱۰۰ لیتری سوخت به قیمت ۳۰۰۰ تومان استفاده کنند.

مجرد عنوان کرد: سهمیه یارانه‌ای ۶۰ لیتری بنزین کارت‌های سوخت شخصی تا ۶ ماه (۳۶۰ لیتر) قابل ذخیره بوده ولی سهمیه ۱۰۰ لیتری آزاد شارژ شده پایان هر ماه در صورت عدم استفاده، مجددا در ابتدای ماه شارژ می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: کارت‌های سوخت آزاد برای استفاده اضطراری در تمامی جایگاه‌های عرضه سوخت منطقه موجود است، لذا جهت مدیریت مصرف، زمان و کاهش هزینه‌های مازاد جهت صدور کارتهای آزاد جایگاه‌ها از شهروندان درخواست می‌شود با کارت سوخت شخصی خود اقدام به سوختگیری کنند. 

این مسئول تصریح کرد: درخواست کارت سوخت المثنی فقط با مراجعه حضوری مالک خودرو بهمراه مدارک شناسایی خودو به دفاتر پلیس+۱۰ امکان‌پذیر است و در حال حاضر در بازه زمانی یک ماهه کارت سوخت المثنی صادر و از طریق اداره پست به دست مالک خودرو می‌رسد.
انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۲۰ فروردین ۱۴۰۳ / ۱۴:۵۲
  • دسته‌بندی: آذربایجان غربی
  • کد خبر: 1403012010499
  • خبرنگار : 50136