افسوس سفیر ایران در باکو از فرصت‌سوزی برخی کشورهای عربی - اسلامی

سفیر جمهوری اسلامی ایران در جمهوری آذربایجان در پی پاسخ ایران به تجاوزات رژیم صهیونیستی ابراز کرد؛ حیف که برخی کشورهای عربی- اسلامی جرات استفاده از فرصت تاریخی که ایران ایجاد کرده را برای جبران شکست‌های تحفیرآمیزشان ندارند.

به گزارش ایسنا، سید عباس موسوی، سفیر کشورمان در باکو در شبکه ایکس نوشت: « اگر در جنگ‌های ۱۹۴۸، ۱۹۵۶، ۱۹۶۷ و ۱۹۷۳ میان اعراب و رژیم اسرائیل، "جمهوری اسلامی ایران" داشتیم، اکنون فلسطین و قبله اول مسلمین در آغوش مسلمانان بود. حیف که برخی کشورهای عربی- اسلامی جرات استفاده از فرصت تاریخی که ایران ایجاد کرده را برای جبران شکست‌های تحقیرآمیزشان ندارند. 

دیپلمات کشورمان همچنین در توییت دیگری نوشت : پاسخ مشروع و تنبیهی ایران در این مرحله خاتمه یافت و جز مراکز نظامی هیچ مرکز جمعیتی یا اقتصادی در سرزمین های اشغالی مورد هدف قرار نگرفت. هرگونه شرارت بعدی ممکن است به جنگی فراگیر و البته پایان عمر رژیم صهیونیستی تمام شود. ما ملتی ‎صلح طلب اما ‎ جنگ بلدیم .

شب گذشته سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که در پاسخ به جنایت‌های متعدد رژیم صهیونیستی از جمله حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق و شهادت جمعی از فرماندهان و مستشاران نظامی کشورمان در سوریه، نیروی هوافضای سپاه اهداف معینی در داخل سرزمین‌های اشغالی ده‌ها فروند موشک و پهپاد شلیک کرد.

انتهای پیام 

  • یکشنبه/ ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ / ۰۹:۴۷
  • دسته‌بندی: سیاست خارجی
  • کد خبر: 1403012613617
  • خبرنگار : 71290