معاون توسعه دانشگاه علوم پزشکی مشهد خبر داد

پیشرفت ۹۵ درصدی خوابگاه دانشجویی سناباد دانشگاه علوم پزشکی مشهد

معاون توسعه دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: پروژه خوابگاه دانشجویی سناباد ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است. این پروژه با با زیربنای ۳ هزار و ۶۰۰ متری از مهرماه سال گذشته آغاز شده و به زودی قابل بهره‌برداری است.

به گزارش ایسنا، علیرضا مسلم، معاون توسعه دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: پروژه خوابگاه دانشجویی سناباد ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است، این پروژه با با زیربنای ۳هزار و ۶۰۰ متری از مهرماه سال گذشته آغاز شده و به زودی قابل بهره برداری است که در جهت اسکان دانشجویان بین الملل دانشگاه استفاده خواهد شد.

معاون توسعه دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: این پروژه در ۴ طبقه ،همکف و طبقه منهای یک شامل بخش های مدیریتی، پانسیون همراهی ،نمازخانه،سلف سرویس،سالن مطالعه ، سالن ورزش و اتاق های دانشجویی در حال آماده سازی است.

وی افزود: برای این پروژه اعتباری حدود ۳۰۰ میلیارد ریال هزینه شده است ، در طبقه همکف خوابگاه سناباد پانسیون های همراهی نیز  در مواقع حضور خانواده دانشجویان بین الملل پیش بینی شده است.

معاون توسعه دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: دانشگاه علوم پزشکی مشهد در سال ۱۴۰۳ سال جهش تولید با مشارکت مردم نیز در راستای منویات مقام معظم رهبری و در جهت ارائه خدمات سلامت به مجاوران و زائران مضجع شریف رضوی (ع) تلاش خواهد کرد.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۵:۵۶
  • دسته‌بندی: دانشگاه‌های کشور
  • کد خبر: 1403020403215
  • خبرنگار : 71942