رئیس انجمن سازه و فولاد ایران تاکید کرد؛

لزوم رعایت استانداردهای مبحث ۱۰ ساختمان در تولید پیچ و مهره

رئیس انجمن سازه و فولاد ایران و و عضو هیئت علمی دانشگاه امیرکبیر در بازدید از صنایع مفتولی «سپند پیچ یزد» بر اهمیت و لزوم رعایت استانداردهای مبحث ۱۰ ساختمان در تولید پیچ و مهره تاکید کرد.

دکتر «سیامک ایپک چی» روز چهارشنبه مورخ ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ در بازدید از این واحد تولیدی ضمن بازدید از خطوط فرآوری مواد اولیه و تولید پیچ و مهره، در نشستی با مدیران و متخصصان سپند پیچ یزد، به تشریح مبحث ۱۰ مقررات ملی صنعت ساختمان ایران پرداخت.

وی در این نشست به اهمیت و الزامات استانداردهای تولید پیچ و مهره در مبحث ۱۰ ساختمان از جمله پیچ‌های پیش‌تنیده، پیچ‌های لغزش بحرانی، مقررات ملی ساختمان و پیچ‌های اتکایی و اصطکاکی تاکید و در ادامه در خصوص تحت کنترل قرار دادن فای‌فکتور و کی‌فکتور نیز مطالب ارزشمندی ارائه نمودند.

مهندس «محمدعلی بیک» مدیر عامل صنایع مفتولی سپند پیچ یزد نیز گفت: خوشبختانه به همت تیم متخصص و متعهد صنایع مفتولی سپند پیچ یزد و بهره‌گیری از توان و ظرفیت حداکثری که توسط سهامداران محترم ایجاد شده، توانسته‌ایم گامهای مهمی در راستای تحقق چشم انداز برتر شدن به عنوان برند برتر کشور در زمینه تنوع و ایمنی اتصالات برداریم.

وی اضافه کرد: در حال حاضر مفتخریم به عنوان بزرگترین تولیدکننده پیچ، مهره و وایراد ، تلاش خود را در جهت ارتقا مداوم استانداردهای بین‌المللی کیفیت و ایمنی، کیفیت محصولات و رسیدن به هدف نهایی که کسب حداکثر رضایت مشتریان در صنایع مختلف کشور عزیزمان است، بکار گیریم.

شرکت صنایع مفتولی سپند پیچ یزد دارای واحدهای آماده‌سازی مفتول، واحد عملیات و تولید محصولات شامل تولید پیچ و مهره‌هایی تا سایز ۳۰ میلیمتر به روش فورج سرد است.

انتهای رپورتاژ خبری

  • پنجشنبه/ ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۳:۳۳
  • دسته‌بندی: یزد
  • کد خبر: 1403022014463
  • خبرنگار : 50214