نشست ساماندهی فرآیند ثبت و توزیع اقلام اربعین در ایلام

نشست سامان‌دهی فرآیند ثبت و توزیع اقلام اربعین با هدف هوشمندسازی مدیریت اقلام و ارتقای شفافیت در زنجیره تأمین و توزیع، در استانداری ایلام برگزار شد.

این نشست با هدف هوشمندسازی مدیریت اقلام و ارتقای شفافیت در زنجیره تأمین و توزیع، به بررسی سازوکارهای اجرایی ثبت اطلاعات در سامانه مدیریت انبار اختصاص داشت.

افشین کریمی معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری ایلام امروز یکشنبه ۲۱ اردیبهشت‌ در این نشست گفت: اطلاعات اقلام و موجودی انبار باید بصورت شفاف و نظام‌مند در سامانه ثبت شود تا تصمیم‌گیری‌ها بر مبنای واقعیت میدانی، نه تخمین و حدس انجام گیرد که این موضوع ضامن شفافیت، پاسخ‌گویی و استفاده بهینه از منابع است.

وی با اشاره به نقش راهبردی مهران در خدمت‌رسانی به زائران اربعین افزود: مدیریت اقلام باید از حالت سنتی خارج شود. اگر به‌دنبال انضباط، پاسخگویی و اعتمادسازی در حوزه پشتیبانی اربعین هستیم، چاره‌ای جز حرکت به‌سوی فرآیندهای هوشمند و ثبت مکانیزه نداریم.

در این نشست، تصمیماتی درباره نحوه ورود اطلاعات اقلام به سامانه، تحویل اقلام از مبدأ، انتخاب کاربران آموزش‌دیده برای ثبت داده‌ها و برگزاری جلسات کارشناسی اتخاذ شد.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۴ / ۲۰:۳۷
  • دسته‌بندی: ایلام
  • کد خبر: 1404022115407
  • خبرنگار : 71299