بازدید سرزده استاندار ایلام از اداره‌کل صنعت، معدن و تجارت

استاندار ایلام با حضور سرزده در سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، از بخش‌های مختلف این دستگاه اجرایی بازدید کرد و ضمن گفت‌وگو با مدیران، کارشناسان و مراجعان، بر ضرورت تسهیل امور مردم و تقویت سامانه‌های خدمات‌رسانی تاکید کرد.

احمد کرمی صبح امروز هشتم تیر با هدف بررسی میدانی روند ارائه خدمات و شنیدن مستقیم نظرات و مطالبات مردم، بدون اطلاع قبلی وارد سازمان صمت استان ایلام شد و از بخش‌های مختلف این دستگاه اجرایی بازدید کرد.

وی با حضور در جمع مدیران، کارشناسان و مراجعان، تأکید کرد: رضایتمندی مردم باید قطب‌نمای تصمیم‌گیری ادارات باشد.

کرمی یادآور شد: مدیران باید در میدان حاضر باشند و صدای مردم را بشنوند و نگاه و دغدغه‌های آن‌ها را لمس کنند.

استاندار ایلام همچنین با تماس مستقیم با سامانه ۱۲۴ عملکرد این مرکز را آزمایش کرد و خطاب به رضا محمدرحیمی رئیس سازمان صمت استان گفت: سامانه ۱۲۴ باید به صورت بی‌وقفه و ۲۴ ساعته در خدمت مردم باشد و هرگونه اختلال یا تأخیر در پاسخگویی، بی‌توجهی به حقوق شهروندان است.

کرمی در این بازدید با شماری از مراجعان گفت و گو کرد و با دقت به انتقادها و خواسته‌های آنان گوش داد و افزود: درهای سازمان باید همواره به روی مردم باز باشد و فرآیندها باید شفاف، ساده و سریع طراحی شود.

استاندار ایلام تاکید کرد: هیچ ارباب رجوعی نباید در دستگاه‌های اجرایی استان برای یک امضاء یا پاسخ، سرگردان شود.

وی ضمن بازدید از سامانه جامع تجارت، این سامانه را از ابزارهای مهم تسهیل تجارت و حمایت از فعالان اقتصادی دانست و با تأکید بر لزوم ایجاد فضای امن و محترمانه برای سرمایه‌گذاران و بازرگانان گفت: سامانه جامع تجارت باید گره‌گشای امور فعالان اقتصادی باشد و الگویی از دولت هوشمند، پاسخگو و شفاف ارائه دهد.

استاندار ایلام با قدردانی از تلاش‌های کارکنان سازمان صمت، با تأکید بر اینکه دستگاه‌های اجرایی استان باید پیشتاز شفافیت، پاسخگویی و مردم‌مداری باشند، تصریح کرد: هر مدیری که در این مسیر گام برندارد، از قطار خدمت جا خواهد ماند.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۸ تیر ۱۴۰۴ / ۰۹:۱۱
  • دسته‌بندی: ایلام
  • کد خبر: 1404040804638
  • خبرنگار : 71299