ايرج نوذري:باز هم در سريال‌ مناسبتي بازي مي‌كنم «كلانتر 3 » با اكشن بيشتر ساخته مي‌شود *بازي در سينمايي‌هاي «اين ترانه عاشقانه نيست» و «عاشق»*

ايرج نوذري پس از انتقاد از حذف يك‌باره نقش دكتر جودت در سريال «اغماء» ، در پاسخ به اين پرسش كه آيا بار ديگر در سريالي مناسبتي بازي مي‌كند، پاسخ مثبت داد و افزود: بايد مبنا درست باشد.

اين بازيگر در گفت‌وگو با خبرنگار سرويس تلويزيون ايسنا، درباره بازي در سريال‌هاي مناسبتي خاطرنشان كرد: بازيگر از ابتدا بايد نسبت به نقش خود و سرنوشتي كه انتظارش را مي‌كشد آگاهي داشته باشد، وگرنه تعجيل در ساخت و تغيير به دليل واكنش‌ها مشكلي ايجاد نمي‌كند.

وي ادامه داد: هر بازيگري كه براي بازي در فيلم يا سريالي انتخاب مي‌شود، داراي قابليت‌هايي است؛ وقتي از آن قابليت‌ها استفاده نشود يا محدود استفاده شود، ديگر فرقي نمي‌كند چه كسي اين نقش را بازي كند.

***

ايرج نوذري هم‌چنين در پاسخ به پرسشي درباره سري سوم «كلانتر» ساخت اين سريال را قطعي دانست و افزود: سري سوم اين مجموعه در حال نگارش است و قرار است در قالب 26 قسمت ساخته شود.

وي ادامه داد: از آن‌جا كه كار بايد درست باشد و تعليق‌ها رعايت شود نياز به فرصت بيشتري است و من هم ترجيح مي‌دهم عجله نداشته باشم.

بازيگر نقش اصلي سريال «كلانتر» در پاسخ به اين پرسش ايسنا كه آيا در سري جديد اين سريال در شيوه بازي خود تغيير مي‌دهد، اين مسأله را منوط به سبك و سياق كار دانست و افزود: ممكن است با توجه به اختصاص امكانات بيشتر به سريال، بر اكشن كار افزوده شود آقاي شامحمدي هم قول داده است كه در كار تنوع ايجاد كنند.

***

ايرج نوذري هم‌چنين با اشاره به بازي در سريال «گلريزان» از توليدات مراكز استان‌ها اظهار كرد: پخش اين سريال به دليل تقارن با ماه مبارك رمضان به تعويق افتاد و قرار است طي يكي – دو هفته آينده از تلويزيون پخش شود.

وي كه در اين سريال نقش جاهلان قديمي و كلاه مخملي را بازي مي‌كند، در عين حال گفت: درست است كه گلريزان براي در صدا و سيماي مركز همدان تهيه شده است اما بودجه اختصاص يافته و عوامل آن كاملاً حرفه‌يي بودند.

به گفته‌ي نوذري در سريال «گلريزان» كه به يكي از مراسم قديمي زورخانه مي‌پردازد و قرار است از شبكه اول پخش مي‌شود، حدود 40 بازيگر حضور داشته‌اند.

***

اين بازيگر سينما و تلويزيون هم‌چنين از بازي در دو فيلم سينمايي «اين ترانه عاشقانه نيست» و «عاشق» خبر داد.

نوذري متذكر شد: 3 سال و نيم قبل در سينمايي «اين ترانه عاشقانه نيست» بازي كردم و از اين رو نقش خاكستري را بر عهده دارم؛ وگرنه درحال حاضر من تنها نقش‌هاي مثبت را مي‌پذيرم. در عاشق نيز نقشي مثبت دارم.

اين بازيگر در پاسخ به پرسش ايسنا، درباره مشكلاتي كه برهم زدن تقدم و ايفاي نقش بازيگران در فيلم‌ها و سريال‌ها به علت پخش و اكران نامنظم ايجاد مي‌شود، گفت: اين مسأله مي‌تواند براي بازيگران مشكل ايجاد كند اما در حال حاضر از آن اجتنابي نيست.

انتهاي پيام

  • شنبه/ ۱۲ آبان ۱۳۸۶ / ۰۹:۱۸
  • دسته‌بندی: رسانه
  • کد خبر: 8608-05876
  • خبرنگار : 71012