با حضور وزیر بهداشت

دانشکده علوم پزشکی سیرجان افتتاح شد

دانشکده علوم پزشکی سیرجان امروز طی مراسمی با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و جمعی از مدیران این شهرستان افتتاح شد.

دانشکده علوم پزشکی سیرجان امروز طی مراسمی با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و جمعی از مدیران این شهرستان افتتاح شد.

به گزارش سرویس «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) - منطقه کویر، اولین تلاش‌های تاسیس این دانشکده سال 1376 از سوی نماینده مردم این شهرستان آغاز شد و به عنوان اولین گام، دانشجویان رشته فوریت‌های پزشکی ورودی بهمن 1387 دانشگاه علوم پزشکی کرمان در سیرجان با عنوان آموزشکده فوریت‌های پزشکی در محل ساختمان بیمارستان کاشانی (سابق ) مشغول به تحصیل شدند.

با پیگیری‌های انجام شده و جلب نظر مساعد مسوولان از جمله مصوبه تاسیس دانشکده علوم پزشکی در سفر سوم رییس جمهوری به استان و حمایت وزیر بهداشت، موافقت اصولی تاسیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی سیرجان از شورای گسترش وزارت بهداشت و درمان در اول آذرماه سال 89 اخذ شد.

همچنین به دنبال آن مجوز تاسیس رشته‌های کارشناسی پرستاری، علوم آزمایشگاهی، هوشبری و کارشناسی ناپیوسته مامایی اخذ و رشته فوریت‌های پزشکی از دانشکده پرستاری، مامایی رازی کرمان به سیرجان منتقل شد.

به گزارش ایسنا، 230 دانشجو هم اکنون در رشته‌های عنوان شده در دانشکده علوم پزشکی سیرجان مشغول به تحصیل هستند.

بنابراین گزارش، نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان و مسئولان محلی نیز در این مراسم حضور داشتند.

انتهای پیام

  • شنبه/ ۶ آبان ۱۳۹۱ / ۱۲:۳۳
  • دسته‌بندی: آموزش
  • کد خبر: 91080603520
  • خبرنگار :