خداحافظی شبکه بازار با برنامه‌های تولیدی

شبکه دیجیتال بازار پس از انتخابات ریاست جمهوری وارد فاز جدید برنامه‌سازی می‌شود.

شبکه دیجیتال بازار پس از انتخابات ریاست جمهوری وارد فاز جدید برنامه‌سازی می‌شود.

به گزارش خبرنگار سرویس تلویزیون خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، مجید رجبی معمار، مدیر شبکه بازار گفت: بعد از انتخابات ریاست جمهوری خیلی جدی‌تر به سمت مباحث «کف بازار» (عنوان آیتمی در برنامه‌ی سبد) خواهیم رفت، برنامه‌ها از حالت تولیدی خارج می‌شوند و آیتم‌هایی کوتاه با موضوعات کالاها و خدمات روزمره‌ی مردم پخش خواهد شد.

وی افزود: همچنین به تبلیغ کالاها و خدمات با آرم و برند خودشان به صورت مستقیم خواهیم پرداخت؛ جزئیات کالاها و قیمت‌های آن‌ها را هم اطلاع‌رسانی خواهیم کرد.

مدیر شبکه بازار که در برنامه «سبد» به تهیه‌کنندگی منصور ضابطیان سخن می‌گفت، خاطرنشان کرد: به دلیل اینکه می‌خواهیم وارد فاز جدید برنامه‌ها شویم ظرف یکی دو روز آینده همه‌ی برنامه‌های تولیدی شبکه خداحافظی خواهند کرد.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۲ / ۱۴:۳۰
  • دسته‌بندی: رسانه
  • کد خبر: 92023020491
  • خبرنگار :