عضو مجلس خبرگان رهبری:

حضور پرشور مردم در انتخابات توطئه نفوذ دشمن را خنثی می‌کند

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه باید آگاه و هوشیار باشیم و اجازه نفوذ به دشمن را ندهیم، گفت: حضور پرشور مردم در انتخابات توطئه نفوذ دشمن را خنثی می‌کند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه باید آگاه و هوشیار باشیم و اجازه نفوذ به دشمن را ندهیم، گفت: حضور پرشور مردم در انتخابات توطئه نفوذ دشمن را خنثی می‌کند.

آیت الله سید محمد واعظ موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)منطقه قم، با اشاره به برگزاری انتخابات و اهمیت حضور با شکوه مردم در این صحنه سیاسی عنوان کرد: حضور مردم در انتخابات به عنوان یک وظیفه شرعی دشمنان انقلاب را ناامید می سازد.

وی افزود: حماسه سیاسی انتخابات و حضور گسترده مردم در این رویداد مهم مانع از نفوذ دشمن می شود.

عضو خبرگان رهبری تصریح کرد: دشمن با ابزارهای مختلفی در صدد نفوذ است اما این انقلاب با پشتوانه ملت ایران و با رهنمودهای رهبرمعظم انقلاب اجازه نفوذ و توطئه را به دشمن نخواهد داد.

آیت الله واعظ موسوی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی توسط امام خمینی(ره) پایه ریزی شد یکی از ارزش‌های انقلابی برگزاری انتخابات‎های مردمی بود که بارها دشمنان را با توجه به حضور گسترده مردم در این صحنه انقلابی ناامید کرد.

وی تاکید کرد: ملت ایران با ولایت مداری همواره به وظیفه خود در قبال انقلاب جامه عمل پوشانده و حمایت خود از نظام جمهوری اسلامی اعلام کرده‎اند.

عضو خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: انتخابات در واقع حمایت از نظام اسلامی است که ملت ایران برای دست‎یابی به آن جان‎فشانی کرده است.

وی گفت: امروز دشمنان کینه توز به این انتخابات چشم دوخته‎اند از این رو حضور در انتخابات امری ضروری است و همه در برابر این رویداد مهم وظیفه دارند تا سرنوشت خود را با انتخاب افراد اصلح رقم بزنند.

واعظ موسوی عنوان کرد: همچنین وظیفه مسئولان این است که بسترهای این حضور با شکوه و همدلی و مشارکت حداکثری ملت ایران را پای صندوق‎های رای فراهم کنند.

وی گفت: بی تفاوتی و بی توجهی به این رسالت مهم، دشمنان را شاد می کند اقشار مختلف نسبت به انتخابات دارای تعهد هستند و باید این مسئولیت را به نحو احسن به مرحله اجرا بگذارند.

انتهای پیام

  • شنبه/ ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ / ۱۰:۳۶
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 94112415053
  • خبرنگار :