جاده خرم‌دره به شمال در انتظار تأمین اعتبار

فرماندار شهرستان خرم‌دره گفت: طی بازدید مدیرکل راه وشهرسازی، مشاور و رئیس دفتر نماینده مردم در مجلس و معاونان مدیرکل راه و شهرسازی و قول مساعدی که توسط نماینده مرم منطقه در مجلس شورای اسلامی از وزیر راه و شهرسازی گرفته است، امیدواریم با تعیین اعتبار در نخسین فرصت جاده راه شمال عملیاتی شود.

به گزارش ایسنا، «حجت محمدی» در جمع مردم خرم‌دره با اشاره به این‌که در سفر استاندار زنجان به این شهرستان جایگاه پمپ بنزین وحدت خرم‌دره افتتاح شد، اظهار کرد: احداث میدان در ورودی غربی شهر که یکی از خواسته‌های دیرین مردم خرم‌دره بود با مصوبه استانی توسط استاندار گلنگ‌زنی و عملیات اجرایی آن آغاز شد.

وی در ادامه به ایجاد پل هوایی عابرپیاده روستای قلعه حسینیه اشاره کرد و گفت: به‌علت حاثه‌خیز بودن تقاطع روستای قلعه حسینیه و درخواست مردم پل فلزی هوایی عابرپیاده در تقاطع این روستا با حضور استاندار به بهره‌برداری رسید.

این مسئول با اشاره به افتتاح چند پروژه در حوزه آب‌رسانی، تاکید کرد: با تلاش‌های صورت گرفته برای تامین آب‌شرب روستاها در حال حاضر مشکل قطعی آب در هیچ یک از روستاهای شهرستان وجود ندارد و مشکل روستای شویر با حفاری چاه برطرف شده است.

فرماندار شهرستان خرم‌دره با تأکید بر ضرورت ساماندهی ایستگاه راه‌آهن این شهرستان، خاطرنشان کرد: در همین راستا احداث سکوی دوم و پاساژ برای سرویس‌دهی مطلوب و تسهیل مسافران انجام خواهد شد.

وی با بیان این‌که طرح تعریض جاده سوکهریز در حال اجراست، یادآور شد: محور خلیفه‌لو نیز به‌علت حادثه‌خیز بودن با اعتبار 100 میلیون تومان اصلاح شد و در هفته دولت به بهره‌برداری خواهد رسید.

محمدی با اشاره به مشکلات جایگاه‌های CNG غزال، افزود: این جایگاه‌ها که در گذشته اجاره داده شده بود مشکلاتی برای شهرداری و نارضایتی مسافران و شهروندان را به دنبال داشت اما با پیگیری‌های صورت گرفته در حال حاضر جایگاه‌های لاین شمالی و جوبی غزال در اختیار شهرداری بوده که ماهانه مبلغ 50 میلیون تومان برای شهرداری درآمدزایی دارد و موجب اشتغالزایی 15 نفر فراهم شده است.

محمدی با اشاره به نوسازی استخر یادگار امام (ره) شهرستان خرم‌دره، تصریح کرد: آغاز تعمیرات جزیی در استخر بهانه‌ای برای پی بردن به ضرور تعمیر اساسی استخر شد، لذا نوسازی تاسیسات این استخر با همکاری اداره‌کل ورزش و جوانان با هزینه‌ای قریب به 200 میلیون تومان همه در دستور کار قرار گرفت و دریک ماه آینده نیز سونا و جکوزی این استخر که در دست احداث است نیز راه‌اندازی خواهد شد.

محمدی همچنین به مسیر راه خرم‌دره به شمال نیز اشاره کرد و گفت: طی بازدید مدیرکل راه وشهرسازی، مشاور و رئیس دفتر نماینده مردم در مجلس و معاونان مدیرکل راه و شهرسازی و قول مساعدی که توسط نماینده مردم منطقه در مجلس شورای اسلامی از وزیر راه وشهرسازی گرفته است، امیدواریم با تعیین اعتبار در اولین فرصت جاده راه شمال عملیاتی شود.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۶ شهریور ۱۳۹۶ / ۱۱:۰۶
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 96060603170
  • خبرنگار :

برچسب‌ها