مدیرعامل بانک رفاه:

بانک رفاه مدل بانکداری جامع خود را در قالب سوپرمارکت­‌های مالی اجرایی می‌­کند

مدیرعامل بانک رفاه در جمع مدیران عامل و اعضای هیات‌مدیره شرکت‌های تابعه این بانک گفت: بانک رفاه به دنبال استقرار مدل بانکداری جامع خود است و این مدل از بانکداری را با تاسیس شعبی با ساختار سوپرمارکت مالی اجرایی می‌­کند.

به گزارش سرویس بازار ایسنا، محمدعلی سهمانی مدیرعامل بانک رفاه کارگران، در این نشست، مهم­‌ترین دلیل اتخاذ رویکرد بانکداری جامع را ارائه سبد خدمات کامل و جامع به مشتریان عنوان کرد و گفت: برای تبدیل شدن به یک بانک جامع تنها به خدمات مالی نیاز نیست، بلکه برای تکمیل سبد خدمات لازم است سایر خدمات غیرمالی همچون بورس و کارگزاری، لیزینگ، بیمه و صرافی را نیز به مشتریان ارائه دهیم.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون رویکرد بانکداری جامع و تلفیق خدمات مالی و غیرمالی خود را در قالب سوپرمارکت‌های مالی نشان داده، گفت: این بانک با ادراک این ضرورت در صنعت بانکداری، اقدام به تجهیز برخی شعب خود به عنوان شعب تمام خدمت و سوپرمارکت مالی کرده است که تعداد آن در آینده، افزایش می‌یابد.

سهمانی وجود شرکت‌­های متنوع با حوزه‌های تخصصی مختلف را ابزار بسیار مناسبی برای تحقق بانکداری جامع و تبدیل شدن به یک گروه مالی قدرتمند عنوان کرد و افزود: وجود هریک از شرکت‌های بورسی و غیر بورسی بانک، یک مزیت رقابتی است و بانک رفاه از این مسیر می‌­تواند، تمامی نیازهای مشتریان را برطرف سازد.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۱۲ آذر ۱۳۹۶ / ۱۷:۱۴
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 96091206668
  • خبرنگار : 30054