دریافت سه گواهینامه مدیریت کیفیت توسط بیمه‌کوثر 

شرکت بیمه‌کوثر با تمرکز بر رضایت‌مندی مشتریان موفق به دریافت سه گواهینامه بین‌المللی استاندارد ISO۱۰۰۰۲ ،ISO۱۰۰۰۴ و ISO۱۰۰۱۵ در حوزه سیستم‌های مدیریت کیفیت شد. 

به گزارش سرویس بازار ایسنا، مسعود طاهری رییس اداره سازماندهی و توسعه مدیریت برنامه­‌ریزی و پایش عملکرد بیمه‌کوثر اعلام‌کرد: این شرکت موفق به دریافت گواهینامه‌های استاندارد بین‌المللی راهنمایی برای رسیدگی به شکایات مشتریان (ISO۱۰۰۰۲:۲۰۱۴)، راهنمایی برای سنجش رضایت مشتریان (ISO۱۰۰۰۴:۲۰۱۲) و استاندارد بین­‌المللی مدیریت کیفیت آموزش (ISO۱۰۰۱۵) شد.

طاهری با بیان اینکه مشتری مهم‌ترین ناظر بر فعالیت‌های شرکت است، گفت: این شرکت به‌منظور ارتقای سیستم مدیریت کیفیت، اصلاح و بهبود فرایندها و بهبود عملکرد و همچنین تحقق آیین‌نامه شماره "۷۱" مصوب شورای‌عالی بیمه (با موضوع حمایت از حقوق بیمه‌گذاران، بیمه‌شدگان و صاحبان حقوق آن‌ها)، اجرای فرایند شناسایی، مستندسازی، پیاده‌سازی و انطباق با الزامات قانونی برای کسب سه استاندارد ایزو در حوزه مدیریت کیفیت را در دستور کار خود قرار داد.  

وی افزود: اخذ این استانداردها مرهون تلاش‌های بی‌شائبه و خالصانه تمامی همکاران در بخش­‌های مختلف شرکت است.  

انتهای پیام

  • شنبه/ ۱۶ دی ۱۳۹۶ / ۱۰:۵۷
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 96101608049
  • خبرنگار : 30054