انتقاد وزیر علوم از بنر دانشگاه بوعلی سینا در نمایشگاه دستاوردهای حوزه مدیریت سبز

وزیر علوم در آیین افتتاحیه سومین نمایشگاه دستاوردهای اجرایی دانشگاه‌ها، مراکز آموزشی و پژوهشی در حوزه مدیریت سبز از بنر غرفه دانشگاه بوعلی سینا انتقاد کرد.

به گزارش ایسنا، سومین نمایشگاه دستاوردهای اجرایی دانشگاه‌ها، مراکز آموزشی و پژوهشی پارک‌های علم و فناوری در حوزه مدیریت سبز امروز با حضور دکتر محمد باقر نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور و همچنین دکتر منصور غلامی ، دکتر کلانتری رئیس سازمان محیط زیست و برخی دیگر از مسوولان ارشد کشوری در سازمان برنامه و بودجه برگزار شد.

در این نمایشگاه که با هدف ارائه دستاوردهای اجرایی دانشگاه‌ها ، مراکز پژوهشی و پارک‌های علم و فناوری در حوزه‌های مختلف مدیریت سبز برگزار شد حدود 50 دانشگاه، پارک و پژوهشگاه حضور داشتند.

وزیر علوم در حاشیه افتتاح این نمایشگاه از غرفه‌های دانشگاه‌ها ، مراکز پژوهشی و پارک‌ها بازدید کرد و در این بازدید از بنر غرفه دانشگاه بوعلی سینا انتقاد کرد و گفت: بارها تاکید کرده‌ام اسم دانشگاه بوعلی به صورت کامل (بوعلی سینا) ذکر شود چرا که ما عنوانی با عنوان دانشگاه بوعلی همدان نداریم.

وی در ادامه تاکید کرد: در کل کشور یک دانشگاه بوعلی سینا بیشتر نداریم و این که به جای این عنوان مدام اسم دانشگاه بوعلی همدان آورده می‌شود قابل تعجب است و نمی‌دانم چرا این تاکیدات ما ترتیب اثر داده نمی‌شود.

در سومین نمایشگاه دستاوردهای اجرایی دانشگاه‌ها ، مراکز آموزشی و پژوهشی در حوزه مدیریت سبز دکتر محمد باقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور حضور پیدا کرد و بعد از افتتاح اولین غرفه این نمایشگاه مراسم را ترک کرد.

انتهای پیام

  • شنبه/ ۲۰ مهر ۱۳۹۸ / ۱۴:۰۱
  • دسته‌بندی: صنفی،فرهنگی‌ودانشجویی
  • کد خبر: 98072014981
  • خبرنگار : 71567