بیانیه نظامی اتاق مشترک گروه‌های مقاومت فلسطین درباره جنایات رژیم صهیونیستی

اتاق مشترک گروه‌های مقاومت فلسطین در واکنش به حملات جنایتکارانه ارتش رژیم صهیونیستی به غزه و دمشق بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، متن این بیانیه به شرح زیر است: به مسلمانان که مورد قتل (و غارت) قرار گرفته‌اند رخصت (جنگ با دشمنان) داده شد، زیرا آنها از دشمن سخت ستم کشیدند و همانا خدا بر یاری آنها قادر است. (سوره حج آیه ۳۹)

ای ملت بزرگ فلسطین: دشمن صهیونیستی بامداد امروز، سه شنبه مصادف با ۱۲ نوامبر ۲۰۱۹ با ترور مجاهد قهرمان بهاءالدین ابو العطا "ابو سلیم" از فرماندهان ارشد گردان‌های القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی و بمباران خانه‌های غیرنظامیان، دست به جنایتی ناجوانمردانه و حماقت بزرگی زد. این رژیم همزمان در ادامه جنایات همیشگی خود دست به تجاوز دیگری در دمشق زد و درصدد ترور فرمانده مجاهد اکرم العجوری "ابو محمد" برآمد. ما در اتاق مشترک گروه‌های مقاومت فلسطین شهادت فرمانده قهرمان "ابو سلیم" و همسرش و دیگر برادرانمان در دمشق را که به افتخار جهاد و شهادت در راه خدا و وطن و آرمان فلسطین نائل شدند، تسلیت می‌گوییم و بر این موارد تاکید می‌کنیم:

"نخست: این اقدام دشمن صهیونیستی، یعنی زیر پا گذاشتن تمامی خطوط قرمز و با این جنایات دشمن مسؤول کامل پیامدهای این دو جنایت در غزه و دمشق خواهد بود و به یاری خداوند بهای آن را هم خواهد پرداخت.

دوم: اتاق مشترک مقاومت در حالت آماده‌باش کامل قرار دارد و پیوسته تشکیل جلسه می‌دهد تا راه‌های مناسب پاسخ به این جنایت را بررسی کند و اولین پاسخ مقاومت پیامی واضح به دشمن بود مبنی بر اینکه خون شهدا هدر نخواهد رفت و مقاومت به یاری خداوند با مسؤولیت‌پذیری کامل آماده مقابله است.

سوم:اتاق مشترک گروه‌های مقاومت اطمینان کامل دارد که وحدت کلمه مقاومت و تلاش‌های آن ضامن اساسی بازدارندگی دشمن و دادن درسی فراموش نشدنی به آن خواهد بود، به گونه‌ای که این رژیم  از این جنایت ناجوانمردانه خود پشیمان خواهد شد."

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۲۱ آبان ۱۳۹۸ / ۱۵:۳۲
  • دسته‌بندی: محور مقاومت
  • کد خبر: 98082113697
  • خبرنگار : 71516