مرکز ارتباطات مردمی قوه قضاییه (۱۲۹) در مازندران راه‌اندازی شد

معاون آمار و فناوری اطلاعات مازندران از راه‌اندازی مرکز ارتباطات مردمی قوه قضاییه (۱۲۹) با هدف ارائه خدمات مشاوره‌ای تلفنی، حقوقی و کیفری رایگان در استان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی دادگستری مازندران، محمدعلی کریمی مله گفت: با توجه  به کشوری شدن شماره ۱۲۹ با پشتیبانی  مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه مازندران نیز به استان‌های مشمول طرح پیوست و از تاریخ ۱۲ آذر ماه در استان تلفن گویای ۱۲۹ راه‌اندازی شد.
وی هدف از این اقدام را تسهیل ارتباط مردم با قوه قضاییه اعلام کرد و افزود: ارتباط با کارشناسان حقوقی، محاسبه  مهریه و دریافت برخی از خدمات الکترونیک قضایی از جمله امکانات این تلفن گویا است.
معاون آمار و فناوری اطلاعات مازندران خاطرنشان کرد: مطرح کردن هر گونه انتقاد و پیشنهاد، تقدیر یا انتقاد از کارکنان قوه قضاییه و آشنایی با مطالب حقوقی از دیگر خدماتی  است که از طریق این تلفن گویا می‌توان به آن دست یافت.

انتهای پیام

  • شنبه/ ۱۶ آذر ۱۳۹۸ / ۰۸:۲۶
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 98091610973
  • خبرنگار :