پس‌فردا، دانش آموزان در «سیل مهربانی همکلاسی‌ها» به سیل‌زدگان کمک می‌کنند

پس فردا، سه شنبه، اول بهمن ماه، دانش آموزان سراسر کشور در قالب طرح «سیل مهربانی همکلاسی‌۲» به یاری مردم و دانش آموزان مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان می‌شتابند.

به گزارش ایسنا، در قالب این طرح که با محوریت سازمان دانش آموزی برگزار می‌شود کمک‌های دانش‌آموزان، معلمان و اولیا در اختیار مردم سیل‌زده استان سیستان و بلوچستان قرار گیرد.

رمضانی، مدیرکل فرهنگی هنری، اردوها و فضای پرورشی وزارت آموزش و پرورش در این باره اظهار کرد: پس از حادثه تلخی که برای سه استان خوزستان، گلستان و لرستان پیش آمد، تصمیم گرفتیم تا از ظرفیت تشکل‌ها و شوراهای دانش‌آموزی در راستای جریان سازی و کمک خانواده‌ها و دانش‌آموزان استفاده کنیم. ترویج فرهنگ هم نوعی، کمک به دیگران و آموزش زندگی برای دانش‌آموزان مورد تاکید ما بود.

وی افزود: در ماموریت دوم، سیل مهربانی همکلاسی‌های ۲ را کلید زدیم تا این طرح را با محوریت سازمان دانش‌آموزی و چهار تشکل انجام شود. سیل مهربانی همکلاسی‌ها در روز یکم بهمن به طور سراسری در مدارس استان‌های کشور برگزار می‌شود و انتظار داریم معلمان، خانواده‌ها و به ویژه دانش‌آموزان و اعضای تشکل‌ها با تمام ظرفیت خود ورود کنند؛ زیرا مردم خوب سیستان و بلوچستان مرزبانان ایران اسلامی هستند.

وی با بیان اینکه در معاونت پرورشی در کنار تشکل‌های دانش‌آموزی به سازمان دانش‌آموزی کمک خواهیم کرد گفت: در سیل مهربانی‌ها این فرهنگ نهادینه شده است که دانش‌آموزان می‌توانند کارهای بزرگ را انجام دهند.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۲۹ دی ۱۳۹۸ / ۱۵:۰۰
  • دسته‌بندی: آموزش و پرورش
  • کد خبر: 98102922591
  • خبرنگار : 71424