امام جمعه موقت بجنورد:

گمانی زنی بدون آگاهی نسبت به داوطلبان انتخاباتی که صلاحیت آن ها تایید نشده، گناه است

امام جمعه موقت بجنورد گفت: گمانی زنی بدون علم و آگاهی نسبت به داوطلبان انتخاباتی که هنوز صلاحیت آن ها تایید نشده، گناه است.

حجت الاسلام و المسلمین رضا نوری در نماز عبادی و سیاسی جمعه اظهارکرد: اجازه نداریم نسبت به داوطلبانی که صلاحیت آن ها احراز نشده، تهمت بزنیم و مطلبی را نسبت به آن ها در فضای مجازی و حقیقی منتشر کنیم.

وی افزود: اجازه دهیم که فضا، فضایی آرام باشد، آن هایی که تایید شده اند به صورت سالم به رقابت بپردازند و آن هایی که رد شده اند نیز در پست ها و مکان هایی دیگر از ظرفیت آن ها استفاده شود.

نوری خطاب به داوطلبانی که صلاحیت آن ها نیز تایید شده است، بیان کرد: داوطلبانی که تایید صلاحیت شده اند، قانون را رعایت کنند و سعی نکنند با تهمت زدن، رقبای خود را تخریب کنند و از این طریق خود را بالا بکشند.

وی ادامه داد: هواداران نامزدها نیز از بازنشر هر مطلبی که شایعه است و به صحت آن ها اطمینان ندارند، به طور جدی خودداری کنند که این امر نیز گناه است.

امام جمعه موقت بجنورد در ادامه به شهادت سردار قاسم سلیمانی نیز اشاره و تصریح کرد: پرداختن به ابعاد شخصیتی این شهید بزرگوار باید برای مدت ها ادامه یابد تا بتوان بهره برد و الگوگیری کرد.

وی با بیان اینکه یکی از شخصیت های مهم شهید سردار قاسم سلیمانی، استعمار ستیزی بوده است، تاکیدکرد: ما با بیرون کردن رژیم شاهنشاهی، استکبار را از کشور خارج کردیم اما استکبار دست از توطئه چینی علیه کشور ما برنداشت و با انجام برنامه و توطئه های مختلف سعی بر ساقط کردن نظام را داشته است.

نوری توضیح داد: 40 سال است که متحمل انواع تحریم ها شده ایم و 17 هزار شهید ترور در این کشور با حمایت آمریکا و نظام استکباری به شهادت رسیده اند.

وی خاطرنشان کرد: از سوی دیگر هر جا نگاه می کنیم، نظام استکباری در حاشیه کشور ما نفوذ پیدا کرده و به دنبال اجرای هدف خود یعنی ساقط کردن نظام جمهوری اسلامی است.

امام جمعه موقت بجنورد گفت: در همین راستا برای مبارزه با نظام استکباری و خنثی کردن توطئه های آن ها، سپاه قدس ایجاد شد تا توطئه های آمریکا از بین برده شود و شهید سردار قاسم سلیمانی با کمک همرزمانش بودند که توانست توطئه های آن ها را در کشورهای همسایه خنثی کنند.

وی افزود: آمریکا به معنای جنایت، تفرقه و ناامنی است و شهید سردار قاسم سلیمانی با آن مبارزه کرد تا کشور ما به مخاطره نیفتد و این شهید بزرگوار بود که توانست با تلاش های انجام شده، کشورهای منطقه را یک دست کند.

نوری ادامه داد: شهید سردار قاسم سلیمانی دشمنی آمریکا را عریان کرد، خون تازه ای در رگ همه مردم ایران دواند و همه را به میدان آورد و توطئه آمریکا را شکست داد.

وی تاکید کرد: از سوی دیگر خون شهید سردار قاسم سلیمانی سبب شد تا کلید خروج فساد(آمریکا) از منطقه زده شود.

انتهای پیام

  • جمعه/ ۴ بهمن ۱۳۹۸ / ۱۳:۳۱
  • دسته‌بندی: خراسان شمالی
  • کد خبر: 98110402487
  • خبرنگار : 50046