امام جمعه شهرستان زابل:

مردم با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن بصیرت انقلابی خویش را به رخ جهانیان خواهند کشید

مردم شریف ایران اسلامی هم با حضور گرم، وحدت آفرین و باشکوه در راهپیمایی ۲۲ بهمن و جشن چهل و یکمین سالگرد انقلاب اسلامی، سیلی محکم دیگری به استکبار جهانی زده و باز هم شکوه و اقتدار و صلابت و بصیرت دینی و انقلابی خویش را به رخ جهانیان خواهد کشید.

حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر کیخا امام جمعه و رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان زابل در بیانیه ای مردم انقلابی و همیشه در صحنه را جهت شرکت در راهپیمایی باشکوه و پرصلابت ۲۲بهمن دعوت کرد.

در این بیانیه آمده است: ایام دهه فجر امسال به جهت تلاقی با اربعین شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای جبهه مقاومت رنگ و بوی خاصی یافته است.

در ادامه بیانیه آمده است: به فرموده امام خامنه‌ای(حفظه الله) "هرگاه و هر جا که از پیروزی ۲۲ بهمن یادی و نامی آورده می شود، چهره شهید و نقش خونین شهادت، در برابر چشم ها پدیدار می گردد. ۲۲ بهمن امسال با عطر شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی معطر شده و ان‌شاءالله به برکت خون و بدن اربا اربا او که باعث استحکام و انسجام جبهه مقاومت شد، مردم شریف ایران اسلامی هم با حضور گرم، وحدت آفرین و باشکوه در راهپیمایی ۲۲ بهمن و جشن چهل و یکمین سالگرد انقلاب اسلامی، سیلی محکم دیگری به استکبار جهانی زده و باز هم شکوه و اقتدار و صلابت و بصیرت دینی و انقلابی خویش را به رخ جهانیان خواهد کشید.

در این بیانیه آمده است: در این شرایط حساس و در راستای تبعیت از منویات رهبر معظم انقلاب و در مسیر تحقق گام دوم انقلاب اسلامی از همه مردم ولایتمدار شهرستان زابل به‌ویژه جوانان و نوجوانان دعوت می‌کنم تا در راهپیمایی باشکوه و پرصلابت ۲۲بهمن و جشن چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با نیت جهاد فی‌سبیل‌الله ، فعال و پر شور و نشاط شرکت نموده و با حضور خود ضمن تجدید میثاق با آرمان های شهدا و امام شهیدان و مقام معظم ولایت، حمایت خویش را از نظام و انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت و ولایت مطلقه فقیه نشان دهند.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ / ۰۷:۵۶
  • دسته‌بندی: سیستان و بلوچستان
  • کد خبر: 98112115119
  • خبرنگار :