طبق اعلام دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی؛

مجله JCMA مرکز تحقیقات بیهوشی در Scopus نمایه شد

رییس مرکز تحقیقات بیهوشی، درد و طب مراقبت‌های ویژه دانشگاه از نمایه شدن مجله JCMA این مرکز در پایگاه Scopus خبر داد.

به گزارش ایسنا، دکتر علی دباغ با اعلام این مطلب گفت: مجله  Journal of Cellular and Molecular Anesthesiaمرکز تحقیقات بیهوشی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی، اولین نشریه علمی تحقیقاتی است که در دنیا با عنوان بیهوشی سلولی و مولکولی منتشر می شود و بسیاری از اساتید و اعضای هیات علمی رشته بیهوشی و سایر رشته ها از دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی و دیگر دانشگاه های معتبر جهان با این نشریه همکاری دارند.

رییس مرکز تحقیقات بیهوشی دانشگاه افزود: نشریه JCMA به بررسی موضوعات پزشکی بین رشته ای در حیطه بیهوشی، درد و مراقبت های ویژه می پردازد و اولین شماره آن ژانویه سال ۲۰۱۶ منتشر شد و پس از گذشت ۴ سال به تازگی در پایگاه اسکوپوس نمایه شده است.

به گفته وی مقالات چاپ شده در این نشریه برای تمامی محققان و دانشجویان ارشد و دکتری که در زمینه بیهوشی، اختلالات سلولی مولکولی مربوط به درد، خونریزی، انعقاد، داروهای بیهوشی و سیستم های مختلف بدن مرتبط با بیهوشی (نظیر فیزیولوژی، پاتولوژی، میکروبیولوژی، ژنتیک، بیوشیمی، پزشکی سلولی مولکولی، اختلالات انعقادی و اختلالات سیستم خونریزی دهنده، فیزیولوژی، فارماکولوژی) فعالیت دارند مثمر ثمر است.

دباغ در ادامه سخنان خود تاکید کرد: مقالات ارسال شده به دبیرخانه مجله حداکثر در طی دو هفته مورد داوری قرار می گیرند و بدون هیچ گونه هزینه ای منتشر می شوند.

بنا بر اعلام روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، رییس مرکز تحقیقات بیهوشی، درد و طب مراقبت‌های ویژه دانشگاه با بیان این مطلب که تمام مقالات چاپ شده در مجله از اولین شماره تاکنون در نمایه اسکوپوس وارد شده است؛ از اساتید، اعضای هیئت علمی دانشگاه و محققان علاقمند دعوت کرد تا مقالات خود در زمینه های مذکور را برای انتشار در نشریه ارسال کنند.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۴ اسفند ۱۳۹۸ / ۱۶:۵۸
  • دسته‌بندی: پژوهش
  • کد خبر: 98120403236
  • خبرنگار :